sobota 15. června 2013

Elišky týdenní režim


Eliška doteď denní režim neměla.
Tedy ten obrázkový.
Samozřejmě věděla, co má kdy dělat, ale neměla to na nástěnce na obrázcích.


Dá se říct, že jakž takž fungovala i bez něj.


Ale zdá se, že ho nyní akutně  potřebuje. Nějak nám problémy přerůstají přes hlavu.


Na mnohé věci by zapomínala nebo je odmítá dělat.
A má-li to v režimu na obrázku, tak se alespoň přemůže.


Jeníčkovi se denní režim Elišky moc líbí a sám si v něm chodí číst.


Ukazuje prstem  na kartičky...


..a ptá se, co je tohle a co tamto....


Jsem ráda, že se mu režim líbí.


Časem i jemu nějaký týdenní režim udělám, zatím jsme "jen" u denního obrázkového režimu.


Pomalu a postupně.


Všechno stojí peníze a obojího se nám často nedostává.


A připomínka Elišky k týdennímu režimu:
- "A to nemusím chodit na záchod?!"
- "Samozřejmě že ano..."
- "Ale když to tam není, tak nemusím..."

Jo, vím, chtěla by ho mnohem podrobnější, ale myslím si, že takhle to zatím stačí... Postupem času jí ho budu upravovat a přizpůsobovat potřebám mým i jejím....

6 komentářů:

  1. Krasny tyzdenny rezim, my mame denny a mame na nom aj toaletu ale iba ked tam musi(moze kedykolvek). Napriklad rano nez nastupil do skolskeho autobusu ale doteraz som ho nevytiahla, nejak nebol cas. Ale hned to dam do poriadku. Mne sa moc paci tvoja tabula, aj ja by som mala nieco take poridit.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Je to určitě skvělý nápad, jen mě překvapuje, že koupání a česání vlasů je jen jednou týdně? Nebo ještě není nástěnka dodělaná? Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za a) je nedodělaný a za b) každý se koupe jinak často. Někdo si myje vlasy každý den, jiný dvakrát týdně, někdo jednou za týden. Keždého věc... Šlo tu o ukázku týdenního režimu, nikoliv rozebírání toho, jak často se někdo koupe:-)

      Vymazat
  3. Ako tak na to pozerám, mám pocit, žeby som potrebovala podobný režim aj ja pre seba. Nejako sa v tom veľkom kuse času, čo mám k dispozícii strácam a potom často veľa vecí ostane neurobených, lebo sa nestihnem včas rozhodnúť, že "to" urobím "teraz". A veľa času ostane premárneného, lebo sa nestihnem rozhodnúť, že "teraz" urobím "toto".
    Najvyšší čas sa nad tým zamyslieť a niečo urobiť. Vďaka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Vlastně i já si dělám něco podobného, jen to píšu na papírek: dojít na poštu, koupit ovoce, napsat kamarádce přání k narozeninám...

      Vymazat
  4. Perfektní rozvrh hodin a musím říct, že mně by se taky šiknul :-) Je to výborný nápad!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...