středa 26. června 2013

Eliška mi nechce půjčit iPad


Eliška nechtěla půjčit Jendovi iPad....


Dva tvrdohlaví "berani" proti sobě.

               

Dva "vzteklí" autisté a ani jeden často nemíní ustoupit.


Eliška nesnáší, když jí řeknu, že je starší a že by měla ustoupit...



Podobné hodinové scény už si Jenda "střihne" málokdy, ale pak to stojí za to.
Ještě mám v paměti záchvaty trvající několik hodin a několikrát denně. Teď mi to stačí párkrát za týden a mám dost.


Snažím se podobným scénám předcházet, ale někdy se to nedá.



Holt nemůžu předvídat všechno.











8 komentářů:

  1. Jestli mohu jako matka dítěte s autismem něco doporučit, pořiďte Elišce její vlastní ipad. Požádejte o pomoc občanské sdružení život dětem(jako jste to udělala u Jeníka) a věřím, že vám ipad pořídí. Jste v obtížné situaci, jestli má Eliška oficiálně potvrzenou diagnózu AS (od neurologa, psychologa, psychiatra, z spc), šla bych do toho a zmínila bych třeba i problémy se spolužáky ve škole, že děti vychováváte bez jejích tatínka. Nevidím nic špatného na tom, nechat si takto pomoci. Já mám děti dvě. Syn je nízkofunčkní autík a má ipad díky os život dětem a je z něj nadšen. Dcera si ho od něj půjčuje, učí ho to, co sám nezvládne, nebo nové věci, je radost dívat se, jak si s ním společně hrají. Dvě děti s autismem se o takovou pomůcku asi moc střídat nedovedou, dochází ke střetům a kolizím (což chápu). Nemůže se vám nic horšího nežli to, že vám bude pomoc odmítnuta(já bych to zkusila).
    EvaP

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych ho vzal oběma a čekal až se uklidní. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Amélie, samozřejmě Ty to zvládneš, protože jsi úžasná matka která má pochopení.:)) Zdraví Irma.

    OdpovědětVymazat
  4. P.S. před časem jsem četla článek o šikaně Elišky, jak to dopadlo? Stěžovala sis, nebo jste to nechali být? A co bude Eliška dělat dál, přestupuje do jiné školy, nebo jde na střední?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stěžovala jsem si, Eliška to nezvládla, nezvládly to ani učitelky ve škole. Podrobnosti, milá Vendy, jedině mailem. Ano, naštěstí jde na střední. I když i to bude náročné.

      Vymazat
  5. Jasně. Jestli chceš, můžeš mi napsat na eumenidas@seznam.cz, nebo na blogu do Zprávy autorovi, to mi taky dojde na email.
    Ještě jsem tu psala jeden komentář, ten se nezobrazil? nebo jsi mi jej zablokovala? Myslím, že v něm nebylo nic zlého.

    Ještě k šikaně - že to nezvládla Eliška, se nedivím, šikanovaný to těžko zvládá. Ale že to nezvládly ani učitelky ve škole, to už je ostudné a varovné. Nedávno jsem četla článek, kde popisovala jedna mladá slečna svoje školní roky (a to byla holka bez těchto problémů, měla spíš problémy s nadváhou) a taky si zakusila hodně krušné chvíle, kdy to podle mě šlo až do krajnosti, nabrečela se ažaž a odnesla si z téhle školy pár škaredých škraloupů na duši, ty s ní půjdou celý život a bude mít co dělat, aby získala aspoň základní sebedůvěru. Tyhlety šikanéry bych s chutí zfackovala.)
    Pěkný den, Amélko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, NE, jiný komentář nepřišel, nic jsem nezablokovala. Mrzí mě to. Mailík jsem Ti napsala.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...