sobota 22. června 2013

S kuličkami Neomag


Jeníček mi několikrát ukázal, jak umí udělat z kuliček mističku....


...a pak jsem to musela zkusit i já.












Neoblíbenějším výtvorem se stalo autíčko....


...a má dokonce i výfuk:-)



Také jsme zkoušeli vytvořit trojúhelníky, čtverečky, obdélníky... nebo domečky pro zvířátka.



Jenda dokonce několikrát ozdobil futra u dveří do kuchyně.
A aby dosáhl i nahoru, tak si sám od sebe podal židli. Někdy mě mile překvapí, že na něco přijde sám, aniž bych mu musela (někdy marně) vysvětlovat co že to po něm vlastně chci..


V kuchyni Jenda několikrát vyrobil cestičku pro čuníka...
I čuník musí plnit úkoly....


4 komentáře:

  1. Zajímaví to kuličky... Jeník vypadá spokojeně a to je dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Výfuk je u auto důležitej. Zrovna dnes mne stál sto eur.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou zajímavé kuličky, ony nějak lepí k sobě, nebo jsou magnetické?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...