středa 12. června 2013

Made by Šavrda


Dnes jsme dostali nádherný balíček, tak se musíme pochlubit.


Čtenářka mého blogu Šárka nám vlastnoručně vyrobila úžasné věcičky.
Dostala jsem bílého ptáčka, aby mi nebylo smutno.


Pro Elišku poslala křesílka a gauč....

 Šárce ptáka z Angry birds...


Jeníčkovi krásného čuníka s plavacím kruhem a malým bazénkem.


Jeníček byl ze zvířátek nadšený.




Nejvíc se mu líbil čuník a ptáček...



Zabavil Elišce jedno křesílko a ta se kvůli tomu čertila.



Za pár dní ho to omrzí a pak jí ho zase vrátíme. Stejně ho dnes nepotřebovala.


A pták by si neměl kam sednout.



Měla bych konečně zase vzít do ruky háček a vlnu a pokusit se o nějaký háčkovaný výrobek.



Šavrda mě motivovla a inspirovala.





Šári, ještě jednou MOC děkujeme za nádherný balíček.




7 komentářů:

  1. Teda to je nádhera, ani jsem netušila, že se dají uháčkovat křesílka, prostě tiše závidím takový úžasný balíček:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj milá rodinko! :-)
    Amélko, vůbec nemáš zač! :-) Jak už jsem ti psala, jsem šťastná, že dárečky odvedly svou práci a udělaly radost - o nic jiného mi nešlo. ;-)
    A když už jsem vyráběla pro Elišku, přeci neopomenu na vás! :-)
    Ani nevíš, jak moc mi udělaly fotky radost, když vidím Jeníčka, jak je nadšený - to vážně hodně hřeje. :-)
    Musím se smát, jak zabavil Elišce křesílko! :-D Jo tak to znám, Nika Týnce také věčně něco zabavuje! ;-)
    A Amélko, klidně ať si Jeníček nazývá bahno jak sám chce. ;-) Však na tom nezáleží, hlavní je, že se je spokojený a že se zvířátka mají kde rochnit. :-DDD

    A táááááááákhle moooooooc mě těší a hřeje, že jsem tě motivovala a inspirovala - panečku to je pocta!!! :-)

    Tak rodinko, mějte se krásně a užívejte si sluníčka, neb nás už na pátek straší s deštěm - doufám, že zůstane jen u toho strašení. :-)
    Ahooooooooooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárka je opravdu šikovná. Angry Birds pro Julišárku mě dostal. :-)
    Hezký den vám všem.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko -- krásné dárečky jste dostali --- Šárka je opravdu moc šikovná a má zlaté srdíčko :o) Mějte se doma moc krásně a užívejte sluníčka :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci, to jsou moc krásné dárky! Hlavně jsou dělané s láskou a je vidět, že udělaly obrovskou radost!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, věci jsou moc krásné:) Obdivuju lidi s takhle šikovnýma rukama a je vidět že udělaly radost:) Ať si děti vyhrají;)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...