čtvrtek 13. června 2013

Puzzle ze tří kousků


Tentokrát neměl Jenda na úkoly náladu.


Možná je mu horko, ale odmítá si sundat mikinu.


Nechce mít holé ruce ani nohy.


Povedlo se mi alespoň mu ji vyměnit za tenčí a nedat mu pod to tričko. Pracovala jsem rychle a snažila se odvést pozornost jinam, aby si toho nevšiml.



U skládání puzzlíků dělal blbiny a házel obrázky na zem.



Když už konečně něco složil, pak to bylo stejně špatně.




A opravit to nechtěl.



A odměnu tentokrát nedostal.


Chvíli jsem přemýšlela, že mu ji dám za to, že vůbec pracoval, ale protože jsem přesvědčená, že tohle by zvládl, kdyby chtěl, tak odměna bude jen za správně splněný úkol.






3 komentáře:

  1. Sice se mu nechtělo,ale nakonec alespoň poskládal každé zvířátko ze správných dílků ...jen ne ve správném pořadí hlava>tělo>nohy :c) Adina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tři dílky jsem mu podávala vždy já, aby to měl jednodušší:-))

      Vymazat
  2. Tak takhle jsem si připadala, když jsem se učila na maturu:D Jako by to bylo jen něco jednoduchýho, ale člověk to za boha nemůže poskládat, aby to dávalo smysl.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...