pátek 21. června 2013

Magnetické kuličky


Jeníček má odjakživa rád magnetické stavebnice.


Nic jiného ho tak nebaví jako magnetky.


Ty malé kuličky jsem mu nikdy nepůjčovala. Bála jsem se. Holky je měly u sebe v pokoji. Bála jsem se, aby je Jenda nedával do pusy nebo bůhví kam ještě.


Ale tentokrát jsem to zkusila a byl to super nápad.


Jeníček dělal čuníkovi brýle, náramky a náhrdelník...


Kuličky od Neomagu jsou jeho nejoblíbenější.


Malé, velké, tyčinky, válečky...cokoliv....


Byl z nich úplně nadšený.





Na jeho usměvavé tvářičce bylo vidět štěstí ....







Jsem ráda, že se občas najde něco, co ho ZAUJME.
Málo takových věcí.





3 komentáře:

  1. malík je měl pujčené a moc se mu zamlouvali - snad ještě víc jak stavebnice,kde jsou magnetické jen ty tyčky a kuličky ne.Škoda že to stojí tolik.....nu třeba se koupí k narozeninám nebo tak něco:)
    nedivím se Jeníkovi že je s nima štastný,jsou fakt parádní

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, tak magnetické. Na tyhle kuličky jsem se ptala v minulém článku, tak teď už to vím. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...