čtvrtek 6. června 2013

Magnetické tvary


Raketu pomocí magnetických tvarů Jenda skládat nechtěl.


Dělal blbosti...



...a tak jsem se toho ujala já....s čuníkem....


Ukazovali jsme Jeníčkovi co kam patří, i když nás kolikrát nevnímal.





Nakonec se mi povedlo Jeníčka přemluvit, že se budeme střídat.


Jeden obrázek složím já, druhý on.







Odměnu si nakonec zasloužil, i když nás to oba stálo spoustu sil.



Přeji vám nádherný, sluníčkový den.

Poslední dny (týdny) jsou velmi náročné. Mrzí mě, že nemohu psát o tom, co mě trápí, ale na blog chodí nepovolaní lidé, kteří informací zneužívají nebo píší nechutné anonymy, tak se svůj splín a smutek na duši snažím maskovat pozitivními články a nevím, zda se mi to daří.


Mějte se rádi.

15 komentářů:

  1. To je hnus,jak někdo může psát nechutné anonymy na blog autistického kluka?Jinak jste moc šikovní:-)Jen tak dál.Trpělivost růže přináší, i když jsou plné trnů.Ale co já vám budu povídat o trpělivosti,vím o ní prd narozdíl od vás.Držím pěsti do další úspěšné činnosti:-)):-))

    OdpovědětVymazat
  2. Daří :-)
    Drž se, myslím na tebe i děti.
    Blíží se konec školního roku, Bárt má ve škole stres nejen ze závěrečných písemek a zkoušení, ale hlavně ze .. třídního výletu! Prostě vybočení ze zajetých kolejí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hra je pěkná ale některé obrázky-skládačky jsou asi dost těžké pro Jeníčka,těch dílků je tam opravdu hodně.
    Anonymy nečíst nebo hned pustit z hlavy - musí to být hodně neštastní lidé bez přátel, bez zájmů a nudu kompenzují urážením jiných - nestojí ti za to se jimi zaobírat.Nechápu proč nechodí na jiné blogy. Hezký den Lída

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,

    držím Vám palce, tuhle stavebnici taky máme a hrozně moc to našeho Matýska baví, hlavně když může stavět sám bez předlohy...hodně Vás obdivuji kde berete tu sílu, já sama mám co dělat abych vůbec zvládala a to mám autistické dítko jenom jedno... i když někdy je horší pořízení s Haničkou, která je v pořádku, ale hrozně zvídavá .....Zdravím Renáta

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zamkněte část článků a dejte heslo jen prověřeným známým. Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty by sis zasloužila za svoji trpělivost s Jeníkem odměnu.
    Chápu tě, že nemůžeš sem všechno napsat, protože jsem v podobné situaci. Tak aspoň hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Táto hra je super moje dvojčatá ju milujú a verím že si ju zamiluje aj Janko :O) Držím Vám palčeky no a k tým anonymom sú ľudia dobrý a zlý a tých škodíkov si netreba pripúšťať k telu lebo nás iba okrádajú o našu vzácnu energiu a ak ti niekto napíše niečo škaredé a zlé ignoruj to a mysli na niečo pozitývne veď oni dostanú to čo si zaslúžia
    Držte sa ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jeník je moc šikovný chlapec. Hra je moc dobrý nápad. ráda bych ji pořídila, svému synovi. Ale na internetu ji nemůžu dohledat. Můžu se zeptat-kde jste ji koupila? Děkuji. Miša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.mall.cz/drevene-didakticke-hracky/woody-magneticky-kreativni-kufrik-s-tvary

      Vymazat
  9. Prvý komentár mi neprešiel, tak dúfam,že teraz to pôjde. Amelie, pokojný a šťastný štart v novej etape života! Držte sa!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta hra vypadá výborně. Jeníčkovi ten nový účes moc sluší! Držím palce, ať to nepřející čtenáře blogu přestane bavit, nenechte se otrávit.

    OdpovědětVymazat
  11. Marci, na nekoho, kdo ma oci i usi v poradku, a stejne nevidi a neslysi, kdo ma podle lekaru i mozek a inteligenci v poradku, kdyz ani jedno stejne neumi spravne a ucelne pouzit, se muzes z vysoka - vis co :-). Nebo je v duchu poslat do urcitych mist a vazne si to predstavit, jak tam leti plnou rychlosti :-). Proste je necti a rovnou je maz, jsou jako zumpa-cim vic se ji budes zabxvat, tim vic bude smrdet :-). Nejde treba nastavit nejaky filtr- povinne zadat mejl a jmeno, s tim, ze mejl nebude zverejnenej? Pak se lip blokujou :-). Vim, ze na nekterych blozich to tak je. Myslim, ze neni treba ani uvazovat, jestli je na tom hur nekdo, kdo tohle povazuje za vtipne (i treba kdyby to byl jenom nejaky prasteny pubertak) nebo nejaky opravdovy blbec bez kapky emocni inteligence a soudnosti anebo nekdo, kdo opravdu ma nejaky handicap...Misa J.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, snad vám můj dotaz nepřišel jako sprostý anonym? Každopádně vám přeji hodně sil, budete je potřebovat.Alena Knápková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla jste nějaký dotaz? Buď ho nemůžu najít, nebo nedošel....

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...