středa 19. června 2013

Grafomotorická cvičení


Malování nebo čmárání vlnovek, obloučků, koleček nebo čar Jendu nebaví.


Sice nebaví, ale pracovat musí.
Já taky dělám spoustu věcí, co mě nebaví.


Nakonec to společně vždycky nějak zvládneme, i když u toho má Jeníček tisíc připomínek.
A než vůbec začne, to je "porod".


Někdo by mohl správně namítnout, proč Jenda u "psaní" nesedí u stolu.


Jo, super nápad. Taky mě to pokaždé napadne.


ALE pokud chci, aby Jenda vůbec "maloval", pak je lepší ho zbytečně nedráždit. Už tak ho tím pokaždé děsně naštvu.


Kdybych riskovala úkoly u stolu, pak se nevyhnu minimálně 3-4 vztekacím záchvatům.


Nemůže jít do kuchyně, bolí ho nohy, uááá.
Nemůže tam být, je tam Betynka, uáááá...


 ...nemůže sedět u stolu, pračka dělá rámus, uáááá....
...nemůže dělat úkoly, Šárka na něj kouká, uáááá....ap.


Takže někdy je lepší jen s ledovým klidem a bez možnosti odmítnutí předložit úkoly, podat fix, ukázat MOTIVACI a jemně, ale rázně vybídnout k úkolu.



Než bysme se s hysterickýma scénama dostali do kuchyně, máme všechny úkoly hotové.



Občas vidím na Jendovi, že je v pohodě a že má dobrou náladu, pak pracujeme u stolu.
Ale vždy je potřeba pečlivě zvážit pro a proti.


Přeji vám krásný den.
V posledních dnech mám pocit, že se uvařím zaživa. Moje první léto v paneláku se zdá býti velmi krušné...


Já se snad začnu těšit na zimu.
Já - teplomilný člověk - a budu se modlit, aby bylo brzy po létě...

7 komentářů:

  1. od peti let jsem vyrustala v bytovkach.nejhorsi je panelak vyssi patro v lete.proto bydlime v cihlovym baraku a v prizemi.je mi Te uprimne lito.ma se ochladit,tak vydrz.

    OdpovědětVymazat
  2. A proč Jenda drží fix až na konci? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeptej se ho:-P On si nenechá dirigovat, JAK má držet tužku, pokud mu ji budeš chtít přendat, tak ti ji hodí na hlavu a bude po práci.

      Vymazat
    2. Aspon ze ju drzi,Mathisko ju drzi spravne ale kresli tak 5sekund, co je k nicomu.

      Vymazat
  3. To vedro je vážně šílené!
    Myslím, že ani není tolik potřeba sedět u stolu, hlavně je potřeba úkoly opravdu udělat a dokončit přesně tak, jak je Jeníček dělá rád...škola a povinnosti jsou nepříjemné, takže každé zpestření je super!
    Asi to také začnu praktikovat:D

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud nepočmárá pohovku, tak to u dítěte taky neřeším.
    Já mám štěstí, že tady je tak studenej byt, že je mi tu i v těchto vedrech docela zima.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci,Klárka taky drží tužku výš,ne teda tolik,ale přece.Jana

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...