pátek 16. prosince 2011

Holčičí království


Líbí se mi nakukovat do pokojíčků holek.


Tedy ...když si odmyslím ten nepořádek okolo.... :-P


Nádherně postavené kuchyňky...


....pokojíčky pro Barbinky...


Líbí se mi medvídek s lahvičkou na křesle....


Na sedací soupravě 2 krysy....




...vystavené šaty pro panenky....


...pokojíčky pro miminko....



...kuchyň....


...pohled na ramínka....


...koupelna....


 Není to nádhera?
Taky jste si rádi hráli s panenkama?


Musím přiznat, že já ne.
Po mně to holky nemají. :-P

Krásný víkend, moji drazí....

17 komentářů:

  1. Krásné holčičí království :-) Za mě barbínky nebyly, ale panenky jsem měla moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych si šla hrát:-D Když jsem byla malá, snila jsem o domečku pro panenky,ale nikdy jsem ho nedostala a Barbiny se v Čechách neprodávaly.Tak jsem oblékala vařečku.Asi to byl počátek mé bujné fantazie v dekorování a tvoření:-D Když to tak vemu ze všech stran, mělo to něco do sebe a já byla taky šťastná- v mém světě, plném fantazie.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera,já teda moc ráda a také jsem si dělala podobné pokojíčky a domečky,měla jsem barbíny moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milovala jsem panenky a přesně takové krásné pokojíčky měla všude po koberci. Byl to nádherný čas dětství. Hrozně se těším,až mi Adélka trochu povyroste a budeme si spolu občas nějaký ten pokojík stavět.:-) Marci,minulý příspěvek o vycházce mě hrozně potěšil. To je fajn,že máte světlé chvilky v jinak docela náročných dnech. A klobouk dolů, pokud při takovém množství tabletek od bolesti zvládáš 20minutovou procházku.
    Mějte se fajn. Krásnou zlatou neděli, nejlépe bez rodinných výletů.:-)
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. To je pěkný! Panenky jsem také měla ráda, ale Bárbínky jsem neměla (ony ještě u nás nebyly). Kuchyňská linka je parádní a posezení na křesílkách může být pohodlné... Koupelka moc pěkná a ty vystavené šatičky - hezké modýlky.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to opravdu moc pekny, ale kolik je dceram roku?

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to já jsem si hrála ráda.A občas je mi trošku líto, že si s klukama těch holčičích her neužiju ;)
    Alespoň mi musí někdy neteře u babičky půjčit bárbíny a krabici s šatičkama.Potom je navlékám a převlékám.. :-))
    Hezký a hlavně klidný víkend!

    OdpovědětVymazat
  8. krása...taky jsem panenková :-)
    a jeden zajímavý článek
    http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-rodina-srdce-pro-deti/165203/autista-matteo-4-mame-dal-prvni-pusu-az-ve-trech-letech.html

    OdpovědětVymazat
  9. Amelko, krásné pokojíčky. Tato náklonost k pokojíčkům mi zůstala, tak občas nějaký ten nábyteček pro panenky si koupím. Na stará kolena takto blbnu.
    Přeji ti pohodové dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Já obdivuji pokojíčky, jsou půvabné. Také jsem si s panenkami spíše nehrála, ale tohle je jiný svět.
    P.S. A okouzlily mě ty pletené šaty s bílou lemovkou, ale i ostatní. NULI (Mirka)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné království panenek! Já se přiznám, že jsem si hrávala s panenkami jako malá často a ráda! Taky jsem na ně pletla a háčkovala, to bylo bájo!

    OdpovědětVymazat
  12. Nuli, dík. Šaty háčkuji a pletu na Barbinky sama. Když mám čas, tak mě to baví...jen se mi ho v poslední době vůbec nedostává.

    OdpovědětVymazat
  13. Není to někdy tak, že v domečku pro panenky je větší pořádek než v pokoji holek? U mě to tak bylo a kdybych ještě dnes měla ten domeček vbystavený možná by to bylo pořád tak :D S panenkami jsem si hrála ráda, ale na druhou stranu jsem dokázala pořádně " dračit" a v jednom kuse jsem měla otlučené lokty nebo kolena a modřiny jak jsem sebou někde švihla v zápulu boje... :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé takové krásné panenky a ty dopňky to je náááááááádhera.Hezký den Myška-Eliška

    OdpovědětVymazat
  15. Za mně Barbinky nebyly, nebo aspoň u nás ne. Ale moje starší dcery si s nima hrály rády. Jen nikdy neměly takový pěkný domeček. To si stavělydomečky z kostek a knížek.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...