čtvrtek 8. prosince 2011

Kniha Tvary


Další vám ukáži další knihu po holkách,  kterou jsem nedávno objevila při úklidu....


Jsou to TVARY A BARVY.


Jenda tvary z krabičky vyházel ....


Zkusil vložit pár tvarů do okének....
..ale nijak ho to nenadchlo....
...a o barvách si povídat nechtěl....


..a tak zase rychle skončil....


...Uklidil tvary do krabičky ....
....a bylo po hře....



Popadl svého oblíbeného čuníka a hrál si s ním...


....chvíli spolu odpočívali....


...chvíli se u dovádění nasmáli....



Ještě čuníka pohladit....


...zacvičit si....


 ...co takhle dát pusinku.... :-)


...a pošimrat na bříšku....

Hra s čuníkem je přece NEJ.....

17 komentářů:

  1. Ahoj Amélie, moc Tě zdravím!!! Jak já Tě obdivuji, co vymyslíš činností, aby se Jeníček zabavil! ..

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Vás oba při čtvrtku, fotky jsou jako vždy moc milé, často na Vás myslím...Jeníček je s prasátkem spokojený. Posílám mu pusu .Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Amélko, ten čuník je parádní kamarád, ještě že ho Jeník má:-). Škoda, že ho kniha tvarů a barev nezaujala, ale třeba časem ji znovuobjeví a bude to lepší;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou moc krásné a milé fotky Jeníka s čuníkem.. krásné dny Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě dřív než jsem četl slovo "zacvičili" mne napadlo, že moc takových sportovních her tu nevidím. Třeba by ho bavily víc.

    OdpovědětVymazat
  6. "Sportovních" aktivit má Jenda taky spoustu, skáče na trampolíně, kope do balónu, házíme si...běhá po celém bytě, hopsá na gauči...honí se s holkama a s Betkou...jen nestíhám fotit všechno. :-P Lítá celý den, nezastaví se.

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že Jenda nemůže tu svoji energii rozdávat, asi bych odebírala každý den :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts, to jsi kápla hřebíček na hlavičku...kolikrát se unavím, jen se na něj dívám. :-P

    OdpovědětVymazat
  9. No a byl spokojený a ty určitě taky a tak to má být.....Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes prvně jsem tu četla o tom, jak je těžké zvládat péči o takto postižené dítko,úděl mamči, která své děti ze všech sil ochraňuje, o trpělivosti,o síle ženy, která se snaží všechno zvládat.To každý nedokáže - opravdu hluboko smekám. Lída

    OdpovědětVymazat
  11. ____ (¯`(♥)´¯) _____(¯`(♥)´¯)
    ___¶¶ (_.^._)¶¶__¶_¶¶(_.^._)¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶¶
    ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ______¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    ________¶¶¶(¯`(♥)´¯)¶¶
    ___________¶(_.^._)¶
    ____________ ¶¶¶¶¶
    _____________¶¶¶

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, děti mají spoustu energie. Kolikrát se divím, kde ji pořád berou. Možná je to už tím dětským přístupem k životu. My dospěláci se necháme hodně unavovat stresem, starostmi a uspěchanou dobou.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásná knížka, ale když se nechce, tak se prostě nechce. Ale vypadá to, že alespoň čuník je držák... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kniha je báječná a já věřím, že ho začně bavit, když se spojí s čuníkem, kterého by barvy mohly zajímat. :-) Ještě, že toho čuníka má.
    Přeji příjemný a pohodový nadcházející třetí advent a omlouvám se, že chodím méně. Zoufale se mi nedostává času.

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký den, Amelie.Dnes jsem se poprvé podívala na Váš blog a něco si přečetla...Nechápu, jak to můžete zvládnout! Hlavně to nespaní! A ta neustálá přítomnost! A ty afekty! Já mám doma taky autíka Jiříka, 4 roky. Jeho jediné zájmy jsou čísla, písmena, TV a TV program, autíčka, a pak dlouho nic. Jenda je šikovný, zvládá spoustu úkolů. To Jiříka nepřesvědčím, nenalákám na nic. A Jenda taky mluví. Můj Jiřík nemluví (umí pár slov a citoslovcí). Do Aply jdeme v únoru, ale podle mě má dětský autismus (zatím máme ve zprávách autistické rysy). Vidím ale, jaká je výhoda, že Jiřík nemá ADHD a není úzkostlivý. Taky chodí na wc od 2,5let. Ráda bych věděla, jak jste Jendu namotivovala do těch úkolů. Mně to prostě nejde.... BTW taky miluje značky aut :) a všechny pozná. Ale mám větší klid, zaleze do pokojíku a "hraje" si (po svém- řadí auta, hledá čísla stránek atd.). Každopádně pro Vás klobouk dolů, máme -náročné a nezáviděníhodné- osudy. sachova.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...