neděle 11. prosince 2011

Magnetky s Krtkem


Magnetickou stavebnici s Krtečkem má Jeníček rád.


Když jsem stavebnici kupovala, věděla jsem, že nesmím brát tu s klauny a s dětmi....
Lidi Jenda nemá rád. Ani na obrázku.


  Krteček mě zaujal na první pohled.
Dřív ho Jenda sledoval i na DVD.


I když s cenou to bylo horší.
Ta mě taky zaujala...svou výší.


Za pár magnetků tehdy chtěli 450 Kč.


Malou chviličku Jenda dovedl spolupracovat s Eliškou....


Oba jsou tvrdohlaví a neústupní, takže na sebe často narážejí.
Tady už je Eliška naštvaná....


A na její místo na chvilku zasedla Šárka....


"Vytvořili" spolu pár věcí....

Jenda Šárce magnetky statečně podával....


Šárka udělala pár fotek....

...a pak si zase odešla hrát k sobě do pokoje.


Jenda to občas zkusí podle obrázku sám....





Přeji vám krásnou třetí adventní neděli.
Pro nás náročnou neděli.


U nás by měl někdo ty víkendy "zakázat"...
Mějte se sluníčkově.

18 komentářů:

  1. Ahoj Mací. Stavebnice vypadá moc hezky. Na fotkách to vypadá jako idylka, ale určitě máš plné ruce práce všechny ukočírovat. Měj se moc krásně. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Marci asi z podobných důvodů jaky ty :-D mám taky raději dny všední :-D. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je neděle taky hektycká.V pondělí do práce,jen na to pomyslim ,už mám depku.Jeníček je šikulka,alespoň chvilku vydrží se sestřičkama.Ty hračky co máte doma jsou moc hezké.Marcelko,tak hodně trpělivosti a hezký třetí advent celé rodince.

    OdpovědětVymazat
  4. Evíku, moc děkuju. Pomáhá mi vědět, že mi někdo rozumí.
    Maruško, hezký třetí advent? A dá se to? Snad. Za cenu trochy slz a velké trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Náročnou neděli osvěžil krteček. Nádherné zvířátko, oblíbené snad všude!
    Teď už se Jeníček na Krtečka nedívá?
    A Šárka je skvělá holka!

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezká hra.
    upřímně, já se taky těším na ponděli :))

    OdpovědětVymazat
  7. Někdy mi přepadá, že se holky s Jeníkem i docela nudí, ale osmá fotka s Eliškou, promiň, mne rozesmála. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem si hezky užívala to hraní tvých dětí (holky mají krásné vlasy!) a pak ty poslední věty...to už asi jiné nebude, viď, Marcelko.
    Popřeju ti tedy, aby neděle rychle utekla a bylo pondělí!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krtečka, jsem vždy mohla ve všech podobách. Teď, ale už nebudou nové příběhy Krtečka, když nás opustil, jeho ztvořitel.
    Přeji Ti, i tak poklidný konec w.e. a pohodový nový týden:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pavle, proč by se měly nudit? Já je přece k hraní nenutím. Samy přijdou za ním a začnou si s ním hrát. Třeba je to normální ženský pud (hrát si s malými dětmi). :-)
    Někdy je odežene, jindy to pár minut vydrží. Kdyby je to nebavilo, tak si za ním nesednou. :-P

    OdpovědětVymazat
  11. Děti si hezky pohrály, Krteček je moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně si ta tvoje děti hrají...přeji pohodové adventní dny...Magda

    OdpovědětVymazat
  13. Amelko, u nás krteček frčí v jakékoliv podobě. Je pravda, že výrobky jsou dražší, ale na druhou stranu jsou moc pěkné a nadčasové.
    Přeji vám poklidné čekání na Ježíška. Ahoj L.

    OdpovědětVymazat
  14. Já se na pondělí těším...po třech nočních. Krtečeková stavebnice je moc pěkná

    OdpovědětVymazat
  15. Aj keď chvíľu tvrdohlavo, ale nakoniec po vystriedaní to šlo parádne, viem, máš to ťažké, ale z týchto fotiek sála radosť a to ma teší.
    Krásny nový týždeň

    OdpovědětVymazat
  16. Já se přiznám, že neznám nikoho, komu by se krteček nelíbil. Jak je vidět, zabodoval i u Jeníčka. To je dobře, třeba se k němu brzy vrátí.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Amélie, tenhle článek je nádherně pozitivní, je super, že si tu děti vyhráli všechny, že Jeník dokázal pěkně spolupracovat postupně s obouma holkama. I když jen chvíli, přesto je to krásný příslib do budoucnosti. Příslib, že to jednou půjde...Teď už "jen" vydržet;-). Ačkoli já teda krtečka nemám ráda vůbec, už v dětství jsem se k němu prý stavěla velmi negativně a Lukáše taky vůbec nezaujal, v tomto mu připisuju plusové body:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Je moc šikovný ... spolupracuje .. je hezké jaký k němu mají vztah tvé dcery .

    Já si moc vážím tebe pro tvou životní silů ,oduševnělost ...
    a ta krásná slova jenž mi věnuješ.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...