středa 21. prosince 2011

Puzzle - Co potřebuji


Kupodivu písmenkové puzzle Jeníčka moc nezaujalo.


Tak jsem vytáhla ze skříně puzzle s názvem "Co potřebuješ k....?"....


A tohle bavilo Jendu víc....



Když prší, potřebuji pláštěnku, holinky (gumáky) a deštník.


Když jdu plavat, můžu si vzít brýle, kruh, plavky, koupací čepici....


Puzzle obsahuje 24 kartiček, tedy 12 párů obrázků....


Když jde holčička nakoupit, potřebuje tašku, peněženku, peníze, koupí chleba, rohlíky, mléko, jogurt....


Povídám mu příběh, Jenda poslouchá a občas ukáže prstíkem na obrázek....



 Když klouček vstává, potřebuje kartáček, zubní pastu, hřeben, ručník....


Když jde kluk ven, vezme si čepici, kalhoty, boty, tričko a batůžek.



Světe div se, ale tohle puzzle se mu docela líbilo,


což mě samotnou příjemně překvapilo....


Protože normálně obrázky s dětmi odmítá....


Ve škole potřebuje holčička sešity, knížky, pero, tužku, barvy a aktovku....



K jídlu je potřeba lžíce, vidlička, nůž, talíř, ubrousek, sklenička nebo hrneček....


Takže na poprvé skvělé. Jsem zvědavá, jestli se na puzzle podívá i podruhé...

Příjemný den vám všem....

23 komentářů:

  1. Máme rovnaké :) zatiaľ z neho používame len tak 4-5 párov, aj to nie Nikinko aktívne, ale skôr ja na učenie.
    Janík je šikula, ide mu to super a je fajn, že sa mu aj páči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím. Skoro jako komiks...dobrý je to no...

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkně se na ty fotky kouká :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jendovi držím palce. Myslím si, že vďaka Tvojej úžasnej trpezlivosti, pracovitosti a ohromnej obetavosti sa Jenda čoskoro zaradí do "normálneho" sveta.
    Na diaľku posielam hŕbu sily :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Som rada, že puzzle zafungovalo a budem rada, ak zafunguje aj na druhý krát, držím palčeky

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, jen tak rychle jsem prolítla váš blog. Posílám vám spoustu, spoustu energie!!
    Musíte být silná žena!

    OdpovědětVymazat
  7. To je dobře, žes byla příjemně překvapena. To puzzle je asi dobře dělané a Jeníček je šikula. NULI

    OdpovědětVymazat
  8. No to koukám jako blázen. Jeník a skládá puzzle s človíčkama. Paráda!!!! Že by první vlaštovka.:-) Moc krásně si hraje.
    Komentář k fotkám o koupání jsem raději nepsala, nerada bych byla sprostá. Pochopitelně na adresu tvého manžela.

    Krásný den.
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju mockrát. S tatínkem mě to mrzí, snaž už jsi v pohodě.
    Jo, tohle všechno jsem si začala uvědomovat až teď.

    Krásnej chlapeček. Kolik mu je, že má dudlík? Vždyť vypadá už jako velkej kluk:)

    OdpovědětVymazat
  10. Vy si ale krásně skládáte!! Bezva. Krásný večer, objímám. Tina

    OdpovědětVymazat
  11. To je paráda! Tak aspoň nějaké puzzle se ujaly a ještě se při nich leccos přiučí!

    OdpovědětVymazat
  12. Musíš být opravdu silná žena a hodná obdivu. Sama si sebe nedokážu představit v tvé situaci. Držím ti moc palce !!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Amélko, super, že Jeníka puzzle zaujalo a vydržel u něj:-). Věřím, že to bude blýskání na lepší časy;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Štěstí z něho jen srší.Ten jeho krásnej úsměv je nepřekonatelnej.

    OdpovědětVymazat
  15. No vidíš jak je šikovnej. Někdy by potřeboval takový puzzle tvůj manžel.

    OdpovědětVymazat
  16. na fotky, kde se Jeníček usmívá, se dívá moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Marci,díky za přáníčko k vánocům,rovněž Tobě a dětem přeji klidné svátky.Koukám jak jsi psala komentář mě,tak kdy chodíš spát?Jeníček dělá opravdu moc velké pokroky a puzzle koupím tvému muži,ale s obrázky kde se netýrají děti,to by bylo pleskanců,kdyby to složil špatně,ale ode mne.

    OdpovědětVymazat
  18. A to je tady zajímavé, ty první puzzle s jedním obrázkem, se mi zdály jednodušší. Jeníček má asi rád víc barevných obrázků pohromadě, nebo že by se mu tento úkol zdál jednodušší. Ale je to fuk, hlavně, že ho hra zaujala. ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Miluško, kdy chodím spát? Mezi 2.a 3. hodinou. To puzzle by bylo fajn. Rozesmála jsi mě, děkuju. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Pavle a myslím, že máš pravdu. Dokonce jsem mu nabízela, že mu podobné kartičky na sociální siuace (přiměřeně věku samozřejmě) vyrobím, ale nesetkalo se to s kladným ohlasem. :-P Chtěla jsem pomoct, ale nejde to.

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj Marcelko, je fajn, že Jendu hra s postavičkama bavila a že už se jich nebál - i zde je vidět kus tvé poctivé a trpělivé práce.
    Jinak Ti přeji moc krásné a hlavně pohodové vánoce a nezapomeň na ty tři oříšky . Krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...