sobota 3. prosince 2011

Miluji západ slunce


Ve čtvrtek večer přijela na návštěvu maminka.


Říkala, že v pátek odpoledne zase pojede domů.


A tak jsem toho včera odpoledne na chvilku zneužila.....


...nechala jsem jí Jeníčka....


....a vyjela jsem si na chvíli do přírody.....


No řekněte... není to nádhera?


Pár kilometrů od domova a taková krása.


Prošla jsem se po lese...


...udělala jsem spoustu fotek ....


....a zase jsem jela domů....


Byla jsem moc ráda, že jsem na chvíli utekla od stresu a domácích povinností...


Je fajn toulat se přírodou a na nic nemyslet....


Na chvíli "vypnout"....

...a nemuset být pořád ve střehu....

Přeji vám nádherný 2. adventní víkend a nezapomeňte na "barborky" do vázy....

15 komentářů:

  1. Mila Marcelko, naaadhera !!!! Jsem moc rada, ze jsis prochazku uzila. Myslim na vas, lucie

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou parádní!!

    Já ještě více mám ráda východ slunce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Východ slunce...ten už jsem dlouho neviděla. Nechce se mi po ránu vstávat. :-P

    OdpovědětVymazat
  4. To je kráááááása!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Procházky jako relaxace, nebo s milým člověkem je prostě fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou opravdu kouzelné západy slunce.
    A odpočinek potřebuješ, vyčistit si hlavu, nabrat novou sílu.
    Proboha, to už je třetího prosince?

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera a zase,jenom nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Amélie. Pěkně jsi nafotila sluníčko jak jde spát. Je to príma, když se člověk sbalí a vyrazí, třeba jen na pár chvil, pryč od všeho a vyčistí si aspoň trochu hlavu. Ty těch chvil mnoho nemáš. ještě že maminka občas vypomůže, je moc hodná.
    Dobrou noc! Květa

    OdpovědětVymazat
  9. Amelie, to je fajn, že jsi mohla na chvíli vypadnout, určitě ti to prospělo. Západ slunce jsi vyfotila krásně, je opravdu úžasný!
    Posílám pozdrav a přeji ti klidnou adventní neděli. :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky.
    Přeji pohodovou druhou adventní neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marci, moc krásné fotky jsi pořídila. Jde z nich takový klid!! Přeji Ti krásnou 2. adventní neděli!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle fotky se ti opravdu moc povedly. Když se já snažím vyfotit západ slunce, nikdy se mi to nepovede tak, aby to vystihlo tu věčnou krásu. Ale tohle se ti vážně povedlo!

    OdpovědětVymazat
  13. Západoffky jsou vždycky fascinující.
    A stačí chvilička barvy jsou úplně jiné.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Amelinko,přeji ti krásný advent a další týden pohodový,klidný.Moc ti to přeji...Děkuji ti za komentíky.Od tebe jsou srdíčkové...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...