čtvrtek 15. prosince 2011

Domino


Občas zkusím s Jendou DOMINO.


Zatím zbytečně.


Jenda ho nechápe.


Zvládne si udělat řadu.... nebo komín.... jeho oblíbené "aktivity".


 Budík musí být nablízku.
Asi 100x za hodinu se zeptá "KOLIK JE HODIN"....
...a musí zkontrolovat, jestli nelžu... :-P


...ještě domino shrnout....


...a je hotovo...


"Hra" brzy končí...



Pokud se pokusím vysvětlit mu pravidla a chtít hrát JINAK, než chce on, tak se schovává pod postel...


...a pláče....






Nejde to...



Ale líbí se mi, jak si po sobě umí uklidit....
Pěkně jsem ho to naučila. :-)




A trocha gymnastiky nikdy neuškodí.


Holt domino zatím hrát nebudeme....

17 komentářů:

  1. ještě mě napadlo zkusit domino efekt. Poskládat, pak pohnout jednou, aby se postupně bořily všechny kostky.. nevím však, co by na to řekl Jeníček..

    OdpovědětVymazat
  2. Asi je tam moc obrázků a tvarů. Na rozpoznání či vlastně soustředění se, aby našel a přiložil stejný znak ještě není Jeníkův mozeček připraven. To by musel krotit tu svoji hyperaktivitu a soustředit se jedním směrem. Ale jako roste Jeník, tak určitě vyspívá i jeho mozek a jednou překvapí.
    Bude líp.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkus mu taky jednou s časem zalhat. :D

    OdpovědětVymazat
  4. a co klasicky domino s puntiky? mohl by je pocitat. jsou skoro jako cisla. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, taky bych doporucila neco jednoduzsiho, treba puntiky. To nebude odvadet jeho pozornost a mozna ho to pak bude bavit. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Ty s puntíky máme po holkách, ty nechtěl zatím vůbec.

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle jsou dopravní prostředky, ty má rád.

    OdpovědětVymazat
  8. uz vim, zalaminuj mu vlastni domino, bud s cisly, nejlip takovymi co vypadaj jako na budiku a nebo z obrazkami znacek aut. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To nic není, já jsem se tuhle hru naučila asi taky teprve před dvěma lety.. A taky mě moc nebere.

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie, mám pocit, že Jeníček se nejlíp cítí, když je něčím zaměstnaný.Zdá se, že je soustředěný a spokojený.Když má rád dopravní prostředky, tak vůbec nevadí jestli je to pro něj náročnější než puntíky.Jde zatím hlavně o jeho pocity, než dokonalost výsledku. Dobré je, že si umí hračky uklidit. To neumí některé zdravé děti. Ano, dobře jsi ho to naučila. A nejen to, máš velkou zásluhu na jeho rozvoji. Ty víš co je pro něj nejlepší a já Ti držím palce. Ale i Jeníkovi, kterého mám i na tu dálku ráda a přeji mu jen to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  11. Katy, to máš pravdu, to by se mu asi líbilo. Jenže mně teď nejde tiskárna. Budu o tom uvažovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, díky, ano, musí být pořád něčím zaměstnaný. Miluji chvilky, kdy je spokojený a šťastný....snažím se ho učit hrou a myslím, že se mi to pomalu daří. Nejlepší je, když ani nepostřehne, že se učí. On si myslí, že si hraje a přitom se učí nové dovednosti.
    Ne, není jako jiné děti jeho věku, ale je jedinečný. Pro mě je dokonalý. Možná mě toho on naučil víc než já jeho.

    OdpovědětVymazat
  13. Já to také vidím tak, že se obohacujete navzájem. Ono to však půjde, ale musíš vydržet, já vím. Ale je to těžké pořád něco nového vymýšlet, co?

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníček je šikulka a zlatíčko,ty hodiny mě dostali.Jste už sehraná dvojka.

    OdpovědětVymazat
  15. Amélko, tak mě napadá, co mu těch domino kostiček dát třeba méně? ne úplnou hru, ale jen třeba pět, šest, aby si ty obrázky "spojoval", ale neměl tam tolik rušivýho z mnoha kostiček...Ty zalaminovaný čísla jsou taky dobrý nápad;-). Hned jsem si všimla oblíbeného budíka, to je ten, který bere i do postýlky, že?:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Domino, toto je asi detské, spomínam si, že sme ho hrávali ako deti, a netráp sa že tomu nerozumie, snáď raz porozumie, verím tomu

    OdpovědětVymazat
  17. Musím neustále obdivovat tvou trpělivost a respekt k tomu, že něco, co normálně znáš, u někoho prostě nejde. Žes ho naučila po sobě uklízet, tak to je dle mého velký úspěch :) Někdy to neumí ani dítě, které autismem netrpí

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...