pátek 23. prosince 2011

Kartičky Oblečení


Paní z Rané péče nám nedávno půjčila kartičky s oblečením.
Jenda má se sebeobsluhou potíže. Oblékat se neumí, svlékne si ponožky, boty a kalhoty, ale JEN pokud má náladu.
Jinak ne.


Nachystala jsem kartičky.
Přemýšlela jsem, jestli vzít první holku nebo kluka....co ho  asi naštve míň?
Jenda si pár sekund svítil baterkou (oblíbená hračka) na nějaký detail...


Pak jednu kartičku zvedl a zahodil....


A už odcházel pryč....


"Nemám lád kluka, kluk Jeníkovi nelíbí..."...


A bylo po hře....


Kartičky se dají používat třeba jako dějová posloupnost...
...kluk si oblékne nejdřív trenýrky, pak ponožky, tričko, kalhoty, bundu, čepici, šálu, rukavice....


...nebo tak, že podle kartičky by Jenda mohl vybírat tu kartu, kde má vyobrazené oblečení dítě zrovna na sobě....



....mohl by najít holku, která má na sobě kalhotky a tílko, kde už má punčocháče....


...sukni, boty, pláštěnku, boty a v ruce deštník...


NE, tohle pro Jendu není....
Děti a ještě oblečení....
....to už je na něj moc neoblíbených "věcí" naráz....

5 komentářů:

  1. Přišla jsem popřát Amélie pohodové dny a hodně zdravíčka Tobě a celé Tvé rodině. Fukčarinka
    Je s podivem kolik je dnes k dispozici pomůcek pro rozvoj dítěte.

    OdpovědětVymazat
  2. Až do konce článku jsem doufal, že se ke kartičkám vrátí. Namlsal mne tím předchozím puzzle. :) Nevadí, ono se to povede jindy.

    Taky se připojuji k přání krásných Vánoc, k spokojenému zažití sváteční pohody a hlavně přeji moc a moc zdravíčka, ať už ta noha nebolí. Vždyť musíš stát pevně na nohou!
    Posílám objetí.

    OdpovědětVymazat
  3. Mutile, namlsal ses? Já myslím, že na tom puzzle nesledoval ty děti, ale jako správný autista se soustředil na známé detaily...auto, kartáček na zuby, zubní pasta, postel, medvídek, talíř, lžíce....a proto ho to chvilku bavilo. Tady bohužel registroval jen děti... a cizí děti "nemá rád"...

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, krásné Vánoce. Chci Ti popřát klid a lásku a spokojeného Jeníčka a holky a ..... spoustu věcí, které skrývá Tvoje srdce. Ať se Ti splní. Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Ami,
    s tím čekáním na Ježíška to mám podobně jako Jeníček. Jen jsem to trošku "obešla" a snědla víc čokoládek najednou, takže čekám, že Ježíšek přijde o něco dřív ;-).
    Ami, přeju Ti, ať se svou rodinou strávíš pohádkové Vánoce a ať je nový rok 2012 pro Vás co nejšťatnější a Jeníček ať se pořád jenom směje!
    Všechno dobré a ještě mnohem víc přeje Vivi

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...