úterý 6. prosince 2011

Kniha Abeceda


Kostky Jendu nebraly a tak jsme přešly k jiné hře.
Další "hračkou" ( nebo mám říct knihou?), která Jendu na chvilku zaujala, je tahle Abeceda.


Našla jsem ji při úklidu u Šárky v pokoji na skříni.


Čísla a písmena....


To jsou asi 2 věci, které Jendu zaujmou vždy....


...i kdybych nechtěla, tak se pořád dokola ptá "KOLIK JE HODIN"....
Asi tisíckrát za den chce vědět, jaká čísla jsou na budíku....


A tahle kniha s kartičkami, kde se doplňují písmenka, se mu moc líbila....


Většinou ho hračka zaujme jednou a podruhé už ji nechce...
...vždyť už ji přece zná.


Jenda říká: "To už jsem měl!"
A tím mi chce naznačit, že podruhé se tím zabývat nebude....


Ale na první pokus se mu vkládání písmenek moc líbilo....


Učil se u toho písmenka...


...barvy....


 ...sám si to vybíral....a nemusela jsem mu pomáhat....










A tady počítá, kolik to určité slovo má písmen....


Jeden, va, či, tyži, pět, šest.....


Uklidit ...
.......a rychle najít zase jinou činnost....

11 komentářů:

  1. Je strašně šikovný a superní je jak si to po sobě vždycky uklidí:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amélie, moc Tě zdravím. Tak koukám, že se Jeníčka podařilo alespoň na chvilenku zabavit!Pamatuji si, že jsem takovouhle knížku také měli, ale písmenka z ní se hned někam rozutekla:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Amelie!
    Tak jsem zase tu, měsíc lázeňské dovolené je pryč! :)
    Krásná kniha hračka, to bylo něco pro Jeníka. Takovou pomůcku jsem neměl, jen ty zelené tabulky s drážkama, na které se zasouvala žlutá písmena. Určitě si je bude pamatovat mnohý zdejší čtenář. Ale Jeníkovi pomáhaly barevné obrázky s písmenkovou předlohou.
    Jestlipak si s tím vyhrála i Šárka?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mutile, vítej z lázní. Taky bych si nějaké dala, kdyby měl kdo hlídat děti. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Anonyme, ohledně úklidu ...je to tvrdě vydřené a naučené. Řekla bych, že teď už z toho má rituál a jsem za to moc ráda. Použijeme hračku a zase ji uklidíme. Kéž by mu to chtělo zůstat. (Jinak mám doma totiž samé "bordeláře".
    Vím, že jsem na něj často tvrdá (s láskou samozřejmě), ale díky tomu umí DOMA (venku nemluví) říct prosím, děkuji, ahoj, promiň, není zač, dobrou noc, dobré ráno...to, co nezvládá leckterý dospělý autista. :-P
    Chválila nás za to i paní z PPP. To, co se naučí dítě cca do 6-7 let, to je nejdůležitější. Stromek se má ohýbat dokud je malý :-) ...(i když za cenu afektu a řevu)..
    Jenda AUTISTA zůstane, ale kéž by byl slušně vychovaný autista beroucí ohled na ostatní.

    OdpovědětVymazat
  6. Mutile, zelené tabulky s drážkama, na které se zasouvala žlutá písmena....už vííím. Myslí mi to pomalu při 10 tbl. To taky někde holky mají. Časem to někde "vyplave".

    OdpovědětVymazat
  7. Rovnakú knižku ( v slovenčine) máme doma ešte po Lucke...pre Nikinka moc nie je, tak slúži aspoň maminke- tie penové písmenká používam občas pri výrobe tričiek na odtláčanie farby :D

    OdpovědětVymazat
  8. Podle fotek to vypadá, že u toho vydržel dost dlouho, a že mu to šlo. Je šikovný.

    OdpovědětVymazat
  9. Nikuliq, to je taky prima nápad. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, vydržel u toho pár minut (na něj nezvykle dlouho), ale podruhé zatím nechce.... Uvidíme, nutit ho nebudu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten je šikovnej a šlo to samo.Prostě ho to musí zaujmout.Neni to jednoduchý,ale jak já říkám Amelka to zvládne.Tak ať ti to v té tvé hlavičce šrotuje a něco zábavného zase vymyslíš.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...