sobota 24. prosince 2011

Pokus o vánoční fotky


Napadlo mě, že vyfotím děti společně.
Babičky by chtěly fotky všech 3 dětí pohromadě.
Ale babičky netuší, že to vůbec není jednoduché.
Jenda sebou manipulovat nenechá.


Loni měla vánoční čepičku i Betynka.



Loni se mi ještě povedlo fotky dětí s červenými čepičkami udělat. Horko těžko, ale povedlo.
Letos NE.
Jenda si čepici nenechal ani nasadit a házel ji v širou dál....
Utíkal z fotek a ječel....


Nakonec jsem ho zabavila lízátkem ve tvaru růžového dudlíku....


Ale to už focení přestalo holky bavit, takže fotky nic moc....


Nevadí.
Hlavně, že se máme rádi. :-)


Pohodový a klidný Štědrý večer, spoustu dárečků pod stromečkem a hlavně spoustu lásky v srdci....

.....přeje vaše
                                Amélie

39 komentářů:

  1. ...hlavně spoustu lásky v srdci..., ano Amelie to ti přeju nejen pod stromečkem i já, vyber si to v plné míře i za mne, za toho, který se mnou tento den léta nebývá -:(
    Naštěstí mám lásku své rodiny a tu přeci nenahradí ani ten, kterého lze mít i rád.-:)) Jsem za ní neskonale vděčná, stejně jako ty! Měj krásné dny a posílám vám všem pusu na tvář k těm Vánocům a Novému roku.
    Ivet

    OdpovědětVymazat
  2. I tak jim to spolu sluší! hezký Štedrý den!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amelie přeji Vám všem klidné Vánoce a celý příští rok hodně zdraví a radosti z dětí.

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie, přeji krásné Vánoce, ať je prožijete v klidu a pohodě.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou, fotky jsou povedené! Všechny děti máš u sebe, no a že Jeníček je trošku akční, přece vůbec nevadí :-)
    Přeji vám všem klidné a pohodové vánoce!
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Amélie,
    moc děkuji za tvé krásné komentáře,mám z nich vždy obrovskou radost. Tobě a tvé rodině přeji nádherné Vánoce!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Marcelko,po týdnech vánočního maratonu jsem konečně našla chvilenku na tvůj blog.
    Už jsem Ti to psala několikrát,že máš můj obdiv ,všechno máš bez podpory manžela o tolik těžší.
    Přeji Tobě i celé rodině šťastné , požehnané a klidné svátky a do Nového roku více pochopení ,lásky a hodně síly .Romana

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji klidné Vánoce Tobě a bohatou nadílku dětem.

    OdpovědětVymazat
  9. A já si myslím, že se nakonec ty snímky podařily i letos. Máš moc hezké děti. :-))
    Přeji vám všem rodinko, krásné Vánoce, plné pokoje a lásky.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky prožité Vánoce a hodně Lásky přeje Tenisák

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Marci, přeji tobě a tvým sluníčkům krásné vánoce plné pohody a lásky.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  12. Amélko i Tobě a celé rodině překrásné svátky :-)Věra.

    OdpovědětVymazat
  13. Také přeji co nejklidnější prožití Vánoc a i celého nového roku :) Umím si představit, že tohle období není pro Vás ani pro Honzíka vůbec jednoduché, ale věřím, že všechno bez větších obtíží zvládnete :)

    Ty fotky jsou náhodou moc pěkné, třeba ta předposledním se podle mého vážně povedla - i bez čepičky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Přejeme krásné a pohodové svátky:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Amélko, Tebe, ale aj celej Tvojej rodine prajem krásne Vianoce, nech ste spolu šťastní a nech pokoj zavíta aj do Vášho domova.
    Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
  16. VŠEM Vám moc děkuji. Nám se i dnes klid a pokoj vyhýbá, ale snažím se, jak se dá... Jsem moc ráda, že vás mám...

    OdpovědětVymazat
  17. Amélko, prajem pokojné a šťastné Vianoce, veľa sily! L

    OdpovědětVymazat
  18. Amélko, spoustu lásky v srdci, to je to, co by všichni měli mít, to jsi řekla moc hezky! A fotky? Na té předposlední jsou všichni tři moc hezky, tak se dílo přece jen podařilo! Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  19. Amélko, taky přeji krásné, ničím nerušené vánoce. :) Ze srdce přeje Peťa

    OdpovědětVymazat
  20. Amélko, i od nás krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  21. Já se taky nerada fotím a pózovat delší dobu s přijatelným výrazem nevydržím ;),nedivím se,že to holky pak už nebavilo.Ale povedlo se mít je na fotce všechny,to se taky počítá.
    Pěkný Štědrý den!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  22. Marcelko i já Tobě přeju krásné a klidné vánoce

    OdpovědětVymazat
  23. Naši kluci se taky neradi fotili, dělali na mě "opičky" a teď co jsou téměř dospělí mi hned foťák berou, že prý je to v mých rukách nebezpečná zbraň. Amélko, přeju Tobě i všem Tvým blízkým krásné Vánoce, plné pohody, lásky a Božího požehnání.

    OdpovědětVymazat
  24. Marci, i já Ti přeji krásné vánoce!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Přeji tobě Marcelko a celé Tvé rodině klidné svátky vánoční.Má to být čas sklidnění,tak alespoň trochu toho klidu ti přeji.Mějte požehnaný čas vánoční.

    OdpovědětVymazat
  26. Když už teda patříš do té Tygrovy blogové rodiny, tak i já tobě a celé rodině přeji klidné a pohodové Vánoce a hodně štěstí do příštího roku. A v tvém případě hlavně hodně zdraví. Malkiel

    OdpovědětVymazat
  27. Tobě taky přeji, Amélie, pěkné Vánoce, trochu klidu.. uvolnění mysli a těla.. a do nového roku s úsměvem :-) Ať se daří celé Tvé rodině.

    OdpovědětVymazat
  28. Máš u mne na blogu písničku - je PRO TEBE - ode mne..., snad se ti bude líbit? Ještě jednou krásné vánoce. Ivet

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Marcelko, moc vám přeji, aby se Vánoce vydařily a byla u vás pohoda!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  30. Eliška vypadá dost odevzdaně na to focení, když to musí být. Zato Šárka se snaží a na tvé čtvrté jí to moc sluší. Celá po mamince? :D

    OdpovědětVymazat
  31. Šárce to opravdu sluší. Je taková malá madona s dítkem.
    Už se blíží rozdávání dárečků, tak snad bude u vás chvilka radosti.
    Krásný Štědrý večer.

    OdpovědětVymazat
  32. Marcelko....krásné Vánoce...Jana

    OdpovědětVymazat
  33. Amélie, klidné a příjemné svátky vánoční! Drak

    OdpovědětVymazat
  34. Amélko, doufám, že jinak proběhl večer bez nějakých vzruchů a holky měly radost z dárečků. Co se nadělovalo? Mimo červených čepiček :-) - i když ty určitě nebyly dárečkové, jak jsi poznamanela, fotily se v nich i loni, včetně Jeníčka.
    Hezký večer a pěkné další sváteční dny.
    Četla jsem u Punerank o vašem dni, muselo to být pěkné setkání...

    OdpovědětVymazat
  35. :)buď se usmívá Jeník nebo Šárka ...Eliška toho má asi po krk :-D Ale moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem zase rád, že jsem narazil na tento web. Rozhodně člověku rozšíří obzory a mění naše mnohdy omezené a zkreslené informace o autismu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Nemáte to lehké Amélie, smekám před vámi..:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...