středa 14. prosince 2011

Deky a polštářky


Polštářky a deky má Jeníček rád. Hlavně tu svoji růžovou deku.


Rád se zachumlává do dek...


Občas si v obýváku na zemi stavíme cestičky z polštářků....


Jeníček po nich běhá....


Tulí se s nimi....


...a nebo se jen tak pár vteřin povaluje...


Je hyperaktivní, tudíž to dlouho nevydrží....


Ještě všechno schovat pod deku......


A když přijde do obýváku Šárka, klidně se s nadšením přidá....


Blbinky milují asi všechny děti....


Jenda už se "strašidla" nebojí.....


Byly doby, kdy mu vadilo, když se někdo schovával...


Nyní už ne....


.... teď ještě "otevřít"..... a schovat Jeníka pod deku....


...a už máme "strašidla" dvě....


BUBUBU....
...to se jim líbí....




A aby to Betynce nebylo líto, tak to na chvilku zkusí taky.....


Mám ráda tyhle dětské hry.

Závěrem malé odbočení:
Moje kamarádka i moje maminka slaví dnes narozeniny.  Přeji jim všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí a lásky. Mám je moc ráda.

18 komentářů:

  1. To jsou krásné fotky :-) A je vidět, že se přidá celá rodina, i Betynka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě i ty s Eliškou... ale teď nevím, jestli by otec rodiny chtěl taky? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásní bubáci! A ten pejsek je taky zlatý! Přeji tvé mamince také hodně zdraví, protože i ty ji budeš ještě dlouho potřebovat!

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi dobře u srdce,když je u Vás tak hezky veselo!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, plné smíchu. U nás je "kočkování" s dekami a polštářky také velmi oblíbené. Míšovi se nejvíc líbí, když vyhazujeme polštářky do vzduchu a on pak čeká, komu spadne na hlavu :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Je to zajímavé, ale asi většina dětí se ráda balí a povaluje v dekách, peřinách... Já to taky ráda dělala a na jednu stranu to byla dokonalá hra - zabalit se do deky, občas se nechat odkrávat od mamky, udělat na ni obličeje a zase se zahrabat... Je to zábava, někdy bych to udělala i teď :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásní ty tvoje zlatíčka.Taky jsem měla takové dva bubáky,ale dnes jsou už dospělí.Užívej si s nima dokud to jde a jsou hraví a doma u mámi.Mějte se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem se jako malá ráda schovávala do různých dek a přehozů :-) Ze všeho nejraději jsem si s pomocí babičky rozložila sušýk na prádlo, na něho jsem přehodila velké deky, uvnitř jsem si to vystlala polštářky a tam jsem se schovávala :-) Byl to můj bunkr :-)
    Občas si tam se mnou zalezla i babička, i když stěží, protože prostor je velice stísněný, a četla mi tam pohádky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Šárka dělá Jendovi občas bunkr. :-) Hlavně tehdy, když není taťka doma...

    OdpovědětVymazat
  10. oslavencům krásné narozeniny!!

    u nás se tomu říká "domeček" nebo taky "loď".

    Jeníček je očividně spokojený :)

    OdpovědětVymazat
  11. Marci,krásně si již umí Jeník hrát,uvidíš bude jednou dobře.Líbí se mi,že jste chvilku veselá kopa.Mamice všechno nejlepší a hlavně zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  12. Veselá kopa. :-) Ale jo..pokud po Jendovi NIC nechci a jen si s ním hraju, pokud se mu starám o zábavu a vymýšlím aktivity, tak je milý a usměvavý...jenže já pořád něco chci - aby se zkusil obléknout, svléknout, aby vyndal dudlíka, aby si po sobě odnesl misku do dřezu, aby pracoval u stolečku...a když po něm něco chci, tak je zle... :-P

    OdpovědětVymazat
  13. Je fajn vidět Šárku a Jendu taky vesele a spokojeně :-D A neboj zbytek půjde -pomalu -taky ... Jste super rodina (až na jednu vyjímku :-D) a zmáknete to :-D

    Mamince pevné zdraví a dlouhá léta :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Amelko, mamince i kamarádce vše nejlepší k narozeninám. Tenhle tvůj článeček je zas malinko optimistický a mám z něj radost - je tu vidět super pokrok, kdy se Jeník schovávání bál a neměl to rád a teď už mu to nevadí. Snad se tyhle posuny budou dít i v ostatních oblastech a u vás bude čím dál veseleji a víc těch společných zábav všech dětí;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jejda, Jeníček si udělal "polštodráhu" a Betynka musí vše doladit :-) Moc hezké fotečky jsi udělala a také přeji krásné narozeniny mamince i kamarádce. Pěkné předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat
  16. Jejda, propásl jsem blahopřání mamince. Tak vše nejlepší přeji. :)
    A je dobře, že Jeník opouští své úzkosti. Kéž by vyrostl ze všech.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  17. Betynka vypadá přátelsky.. a ten culíček je hustej!

    OdpovědětVymazat
  18. Hodně zdraví a štěstí mamince i kamarádce ♥♥♥
    Tobě klid v duši.... moc na tebe myslím a objímám.
    evice

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...