pondělí 5. prosince 2011

Mini válečky



Pomalu vám představuji hračky a didaktické pomůcky....


...které doma máme pro rozvoj Jeníčka....


Některé ho nezaujmou vůbec....


...a některé chvilku....


Často je únavné vymýšlet něco od rána do večera.
Zabavit hyperaktivní dítko s autismem není  mnohdy jednoduché....


Jenda se mnoha věcí bojí....


...a často usíná po půlnoci....


Dnes vám ukážeme mini válečky.


Zpočátku jsem chtěla ty větší, ale na ty se mi nepovedlo ušetřit.
A zdálo se mi to stejně moc drahé.


Ale co je dnes levné, že?


"Normální" dítě v jeho věku chodí do školky a rodiče si nemusejí celé dny lámat hlavu, ČÍM to dítě zabavit.


S Jendou je to jiné.
Ve školce už nebyl půl roku a asi hned tak nebude.


V místní školce ho nechtěli a ve školce vzdálené 20 km jen na 1-2 hodiny JEDNOU týdně.
A ještě po ránu od půl osmé...a budit Jendu po 6. hodině, když chodil v jednu hodinu v noci spát, byl často tvrdý oříšek.


A poslední 4 měsíce nefunguje ani to málo, protože já nesmím řídit.
Stáhla jsem tabletky od bolesti sice ze 14 ks na 9, ale to pořád neznamená, že bych mohla řídit.


 Tady se Jenda vztekal, válel se po zemi a zalézal  pod postel.
Byl naštvaný, že mu to nejde....


Když se mu něco nepovede na první pokus, je zle...


 Samozřejmě jsem mu nedala všechny 4 věci naráz, ale pomalu a postupně.
Vždycky jen jeden kus a když se to naučil, tak jsem přidala druhý....


Válečky jsou různě silné a díry různě hluboké.
Vkládání věcí má Jenda rád, takže mu dlouho netrvalo, aby se to naučil.


Na první pohled to možná vypadá jednoduše nebo, že jsou všechny kusy skoro stejné, ale nejsou....


Nejvíc ale mini válečky asi zaujaly Elišku. :-)
Jenda to zvládl a tím s hračkou skončil, už ho nebaví.

16 komentářů:

  1. Dřív jsme měli doma takovou kuchyňskou váhu s podobnými závažíčky a taky jsem s nimi v dětském věku hrál.

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezká hračka,moc se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavle, děda měl ty váhy taky..já jsem se na ně jen nábožně dívala, ale nikdy mi to nepůjčili.

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, klidně kdykoliv cokoliv půjčíme....Stačí napsat mailík.

    OdpovědětVymazat
  5. Máte hezké hračky, mně se líbí ty gumičky. :-)
    Zkus se podívat po Smart games od Mindoku, mohly by se holkám líbit, u nás baví celou rodinu a téměř každou návštěvu - dětskou i dospělou. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Amélie, krásné montesori pomůcky! velmi Vás obdivuji! s jakým nadhledem a upřímně píšete o vašem synovi! Smekám.....

    OdpovědětVymazat
  7. Pavle, přesně to samé napadloi mě - to se závažíčky. Taky je pamatuju. :)
    ...
    Marcelko, poslední dny nestíhám. Proč, to už víš. ♥ Za Tvůj dnešní nádherný komentář, za ten dlouhý, upřímný, (samozřejmě i za ty ostatní, to dá rozum!) moc děkuju.
    Děkuju za Tvůj zdravý rozum! Za Tvé srdíčko.
    Mám Tě ráda, Marcelinko, kudrlinko. *pusa*
    Pěkný den. Všem! Čertům a Mikulášům pak obzvlášť. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Cena válečků mi přijde prasácká, to někdo těžce vydělává na postižených dětech, vždyť je to jen pár kousků dřeva.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček je šikulka,moc se mi líbí i ty jeho mosty co u toho dělá.Ty máš Marci trpělivost a tak věřím,že jednou všechno zvládnete naprosto v pohodě.Hlavně ať už jsi zdravá,to ti moc přeju.Na chalupě mám váhy i s těma závažíčkama,hned jsem si na ně vzpomněla.

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty váhy se mi vybavily taky :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle válečky by se líbily staršímu, ten je na logické hračky vysazený :).

    OdpovědětVymazat
  12. Jeniček je šikulka, nemá to jednoduché, ale umí se s tím poprat...A hračky jsou to moc pěkné..:(

    OdpovědětVymazat
  13. Amelko, věřím, že to musí být nepředstavitelně náročný vymýšlet zábavu na celé dny a obdivuju tě za to. S tou školkou je to smutné, musím v téhle souvislosti "pochválit" školku naši, ač úplně obyčejnou "vesnickou", ale máme tam v jedné třídě i autistickou holčičku a paní učitelky to zvládají naprosto suprově, je fakt, že jsou to učitelky s letitými zkušenostmi a hoooodně zapálené pro věc, máme tu na ně štěstí a té holčičce se ve školce líbí a chodí tam ráda, což si myslím, že je super:-). Kéž byste na podobnou narazili i vy s Jeníkem a ty si mohla aspoň na pár hodin týdně "ofrknout", určitě by to byla výrazná pomoc. Ty hračky jsou moc pěkné, jejich cena teda už podstatně méně...ale je fakt, že slušné, vzdělávací, navíc dřevěné hračky jsou opravdu hodně drahé a člověk si nemůže dovolit vše, co by se mu líbilo - a že by toho bylo:-D

    OdpovědětVymazat
  14. No, nemáte to všichni jednoduché. Jeníček by potřeboval nějakého šikovného příbuzného, který by mu leckteré hračky dokázal vyrobit sám. To by bylo!

    OdpovědětVymazat
  15. Marci,no vidíš dneska zrovna jsem váhy,které mám nad kuchyňskou linkou myla a závažíčka jsem ukládala,protože na ně nebylo vidět.Jeníkovi to jde jenom někdy stávkuje,a tebe obdivuji.===smekám=== Miluš

    OdpovědětVymazat
  16. taky mi to připomnělo závažíčka...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...