pátek 9. prosince 2011

Učíme se počítat


Dalším pokladem nalezeným u Šárky v pokoji je kniha s čísly....


...čísla Jenda miluje....


Sleduje je na lampách, na značkách aut, na domech, na vratech.... kdekoliv...


 Doma nečte obrázky v knihách, ale většinou sleduje na stránkách čísla...


....čísla ukazuje třeba i na cenách v obchodech....


Tahle kniha po holkách se mu moc líbí....


Ne, neučím ho počítat....
Ani sčítat a odčítat. To už vůbec ne, na to má spoustu času.



Sám se ptá, co to je za číslo....


Tady vkládá pěnová čísla do správných děr....


...a čuník ho hlídá....


Za odměnu bonbónek....



Kniha s čísly se mu moc líbí....


Doma Jenda počítá snad všechno... autíčka, knihy, korálky, zvířátka, dudlíky, kuličky....

Nejraději však má čísla na digitálním budíku....
S budíkem již několik týdnů dokonce i spí....

Večer při sledování čísel na budíku usíná, ráno po probuzení ho ihned hledá a prstíčkem si čísla ukazuje....

13 komentářů:

  1. Tak vida, tady je moc spokojený, je to na něm vidět. Asi taky znáš ten film, jak tam byli ti dva bratři, jeden byl autista - já teď nevím, jak se ten film jmenoval, ale ten autista měl výbornou paměť na čísla. Vždy, když píšeš o tom, jak má Jeníček čísla rád, tak si na ten film vzpomenu. Třeba jednou ho ta čísla tak zaujmou, že něco nového vymyslí, co víš?

    OdpovědětVymazat
  2. Já s čísly nemám absolutně žádnou trpělivost ( a ony se mnou také ne ;-)) Jeníček je šikula!

    OdpovědětVymazat
  3. Ray Man, ten film se jmenuje Ray Man. Vždycky u něj brečím. Ale po tom, co čtu tady o Jeníčkovi se obávám, že je to jen filmařská fikce...
    Amálko, poslední dobou si sem k tobě chodím číst hodně. I když málokdy komentuju. A je to asi hnusné, ale vždycky si pak říkám, že já vlastně nemám starosti. A když už, tak řešitelné. Fakt tě obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Film http://www.csfd.cz/film/5954-rain-man/ jsem měla ráda ještě předtím, než jsem měla nějaké ponětí o AUTISMU.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ten film rád. Já bych ho jednoduché počty i učil, když má o ně zájem.

    OdpovědětVymazat
  6. Amelko, taky jsem si vzpomněla na Rain Mana a úžasného Dustina Hoffmana v něm. Tak nějak obecně z toho filmu mám v sobě zakořeněný, že autíci se s těmi čísly kamarádí, nevím, jestli to tak opravdu je, ale Jeníček to tady potvrzuje. Tady je vyloženě šťastný a spokojený:-)

    OdpovědětVymazat
  7. No radost pohledět.Je opravdu v pohodě i s čuníkem.Jsou zlatíčka.Jsi mooooooc hodná a každý den se snažíš,aby byl šťastný.A dnes se to povedlo se vším všudy.Škoda,že tu sladkou odměnu pomazlení,dostane místo tebe čuník.Ale ty už víš,že to obklikou patří tobě.

    OdpovědětVymazat
  8. Un, deux, trois... já čísla přímo nenávidím. Myslím, že je dobré Jeníčka v tom "číslování" podporovat, jako jiné třeba ve sportu:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts, dá se říct, že ho v tom podporuji..když už nevím co, čísla většinou zaberou..ať na autech, v knihách, na budíku, namalovaná na papíře, na smazávací tabulce..kdekoliv....

    OdpovědětVymazat
  10. Jeník vypadá velmi spokojeně. Čísla ho zajímají, jak je vidět. Je spokojený tvojí zásluhou.:-)
    Krásný a pohodový adventní čas, Amelko.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Amálko ,všichni známe Dastiho příběh a mnoho z nás zná Tvůj příběh,v obou, jak jsem přesvědčená zvítězí láska a trpělivost!Jeníček,díky Tvé úžasné lásce,jde do předu,čísla jsou dobrá jde porovnávat, počítat lze vše!Sama vím,jak jsem ležela v nemocnici a čekala na operaci tak jsem počítala kachlíky na stěně moc mě to uklidnovalo...tak se držte,a vše dobré....Daja

    OdpovědětVymazat
  12. stejne je zajimavy jak je kadzy autik jiny a prece jsme si podobni. :)
    ja cisla prijmo nesnasim, stresujou me, ale za to uz od malicka miluji pismena. :) s pismenamy dokazu cokoliv. je pro me o tolik lehci psat nez mluvit...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...