úterý 6. prosince 2011

Kostky


Dělala jsem pořádek u holek v pokoji a našla jsem po nich několik hraček.


S nadšením jsem je nesla ukázat Jeníčkovi.


Kostky s Rumcajsem ho nezaujaly.


Akorát kostky  vysypal ...

...a zase je tam naskládal zpátky....


...žádná hra, žádný komín....


...nic...


...a bylo hotovo....


Aspoň  že si to po sobě uklidil.  :-P

6 komentářů:

  1. Vnučka je má taky a i já jako malej jsem si s podobnými hrál a rád je skládal.

    OdpovědětVymazat
  2. Víš, jako co mi to přijde?
    Jako takový malý film z fotek! :-)
    Pěkný a děkuju ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych Jendu angažovala, rovná kostky!
    Neboj, ono to přijde a uvidí v nich i ty obrázky, i ty komíny...
    Měj se hezky, Marcelko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Kostky jsou zrovna jedna z hraček, který moc nezaujaly nikdy ani Lukáše, komíny sice stavěl v rámci té "normy" psychomotorickýho vývoje, ale jen vyloženě na "donucení", že by si s nima vyhrál sám, to ne, obrázky neskládal snad nikdy, to už ho spíš zaujme puzzle, to si skládá naopak rád:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jujky, takhle hezky neuklidí ani moje děti. :-D
    Jenda je šikulka. Tina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...