pondělí 12. prosince 2011

Prosincové zrcadlení



Malá projížďka okolní přírodou....






Puzzle Jendu moc nezaujalo.


Tak dnes přidám ještě pár fotek z mého nedávného výletu do přírody.


Je to asi 10 dní, co tu byla asistentka a já jsem mohla na chvilku sama do přírody.....


Přemýšlela jsem tehdy, zda ty 2 hodiny času věnovat uklízení nebo SOBĚ a procházce....


Procházka zvítězila a byl to prima nápad....


Mám ráda toulky přírodou....


Jen já a foťák....
5 let jsem byla zavřená doma a teprve teď se učím myslet i na sebe....


Alespoň na chvilku zapomenout na bolesti, na problémy, na starosti....
Stačí si jen vzít o tabletku víc a na chvíli "zmizet"....


Alespoň chvilku "vypnout" a nemuset být pořád ve střehu....


Sluníčko mi přálo....
....a dopřálo mi udělat krásné fotky...


...třeba i vám se bude nějaká líbit.....

17 komentářů:

  1. AMÉLKO, MOC HEZKÉ FOTEČKY.
    PŘÍJEMNĚ JSI SI UŽILA DEN.
    MOC TI PŘEJI VÍCE TAKOVÝCH DNÍ, KLID A POHODU.
    MĚJ RADOSTNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    POZDRAV POSÍLÁM I JENÍČKOVI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to opravdu nádherné fotky, jsi šikovná fotografka! A to, že sis udělala chvilku jen pro sebe, to ti chválím! Moc to potřebuješ!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amelie, Ježurka napsala úplně vše, co jsem Ti chtěla říct já. Takže jenom dodám, že takových chvil, kdy budeš mít čas jen pro sebe k načerpání enegrie Ti přeju co nejvíce. Krásně prožité předvánoční dny celé tvé rodině ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ježurko, Věrko, takových chvil už moc nebude. Až napadne sníh, nebudu jezdit. Bojím se jezdit po sněhu a ledu. A navíc s těmi 10 léky na bolest bych neměla řídit, takže jen občas a výjimečně...

    OdpovědětVymazat
  5. Marci mooooooc ti přeji víc takových chvil.Fotky jsou kouzelný máš talent vidění.Já bych si takových věcí ani nevšimla.Nějakej odraz na hladině by mě nenapadl a jak je to krásný.

    OdpovědětVymazat
  6. Marci ahoj,nechci se opakovat-potřebuješ to opravdu moc a moc.Fotečky máš nádherné,nejvíce mě zaujaly ty jak jsou domky coby vyrůstaly z vody-super.Čerpej energii jak jen můžeš.krásnější dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Vysoké komíny na první fotce mám rád, snad si jednou splním přání a na jeden vylezu. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Polezeš na komín? Jéje. To by mě nikdy nenapadlo, já se výšek bojím.

    OdpovědětVymazat
  9. Máte kolem hezká zákoutí! Opravdu jak stvořené pro vyprání hlavy a zaplnění fotoaparátu. Moc se foto povedla:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Zase krásné fotky! Na focení máš prostě "oko" :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já lezl dvacet let po střechách. Ale kominík ani náměsíčnej jsem nebyl. :D

    OdpovědětVymazat
  12. prekrásne fotografie, tie odrazy ma vždy uchvátia! Máte to tam krásne tiež.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Marci, moc Tě zdravím!!! Fotečky jsou nádherné. Zrcadlení jako z pohádky!!!

    OdpovědětVymazat
  14. U některých fotek to vypadalo, že jsou obráceně..
    Pěkné..
    A ten nápad s dvěma hodinami pro sebe si zopakuj pokaždé, když budeš mít příležitost.

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkný nápad to zrcadlení!

    OdpovědětVymazat
  16. Amélie, děkuji za krásné komentáře na mém blogu! omlouvám se, že sem často nezavítám, jsem na počítači vždy jen krátce. doma máme smutek a já spousty zařizování a starostí. snažím se alespoň přidat vždy nějakou fotku na blog pro potěchu druhým, ale času je málo, nechť se ti daří!Drak

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...