pátek 2. prosince 2011

Trdelník


Nedávno jsem na předvánočních trzích koupila trdelník.
Moje babička říká "trdlo"...jsem na to slovo zvyklá od malička, tudíž tak budu psát i dál....


Jenda se ušklíbl a říkal, že "néééé", že tohle jíst nebude.
A tak nastoupil čuník....


Krmení proběhlo v pohodě .....a pak to zkusil i Jenda.


Zjistil, že trdlo není "otrávené", ale že je naopak dobré...


... a posypané cukrem...



Dělal u toho hlouposti....


...a taky samozřejmě krmil svá prasátka....


"Čuníku, kde máš tu pusinku?"


Dával  pozor, aby se trefil čuníkovi přímo do pusy...


A nakonec zjistil, že je to velká dobrota a na maminku toho moc nezůstalo.....



To málo, co zbylo, to dojedli čuníci....


Moje babička peče trdlo doma, má na to speciální konstrukci.
Recept mám, tak snad se to taky někdy naučím.
Zatím jen doufám, že se ještě před vánoci dostanu do Prahy na trhy a trdlo si koupím...
Už se na něho těším.
Mňam....

Krásný víkend všem....

15 komentářů:

  1. Mňam...taky bych si dala trdlo :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Trdelník je opravdu moc dobrý, nedivím se, že si nakonec Jeníček pochutnal, jen ta postel musela být plná cukru. :-)))Vánoční Prahu, bych taky chtěla vidět. Dřív jsme do ní jezdili pravidelně, ale teď už nám to dva roky po sobě nevyšlo. Tak uvidíme. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. I já bych si dala...děláte mi chutě. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Trdelník je určitě dobrý.---podělím se o zkušenost.Mám 4 vnoučata.Nasbírala jsem velkou krabici barevných víček od PET lahví.Je to jejich snad nejoblíbenější hračka.Vyznačují si "silnice",je to náklad na vagony i na auta,vnučka je dá do misek a "vaří"-pak roznáší na tácku žluté-hronolky s červenými-kečup....Možná něco vymyslíš i pro Jendu-jsi šikovná.Je to lehce dostupné-vyhodit se dají vždycky...

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji trdelník. Nejbližší stánek s trdelníky máme momentálně deset minut pěšky a přiznám se, že tam chodím pomalu každý den. :-)))
    Jsem ráda, že si Jenda pochutnal, taky jsem si říkala, že postel musela být plná cukru. :-)
    A mohla bys zveřejnit ten babiččin recept, docela ráda bych to zkusila. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lydie, víčka od plastových lahví máme taky, třeba zde: http://auticekjenicek.blogspot.com/2011/10/vicka-od-plastovych-lahvi.html
    Jenda dělá cestičky, třídí barvy, počítá víčka....Taky je to oblíbená hračka.

    OdpovědětVymazat
  7. Divil bych se kdyby dítěti nechutnaly sladkosti. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Martino, 10 minut pěšky.? Jéje, to bysme tam byli každý den. :-) Babičky recept časem vyhledám, ale občas dělám i trdelník na plech: http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=14477

    OdpovědětVymazat
  9. Trdelník neznám, ani jsem nikdy neviděla, jak vypadá! Tak aspoň že Jeníčkovi chutnal! Tedy díky čuníkům, že?

    OdpovědětVymazat
  10. Já se nedivím, že ti Jeník skoro nic nenechal. Já bych ti taky nenechala :-)

    OdpovědětVymazat
  11. a kdo nemá formu může zkusit
    http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=69638&user=106474

    OdpovědětVymazat
  12. Je vidět,že Jeník ví co je dobrý a už baští další dobrotu.U nás je pečou u obchoďáku,velké i malé.

    OdpovědětVymazat
  13. Nu, aspoň si taky čuníci dali do rypáčků, společně s Jeníkem :)
    Trdlo jsem poprvé ochutnala v Maďarsku. Je v tom cukr, v pořádku, to hned zbaštím.

    OdpovědětVymazat
  14. miluju ho..to trdlo, ale i jeníčkoy fotky...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...