pondělí 12. prosince 2011

Navlékej, nečekej


Koupila jsem Jeníčkovi hru Navlékej, nečekej.


Chvilku se nedůvěřivě díval, a tak jsem mu jen ukazovala písmenka.


Pak si prohlédl provázky.
Stužky a provázky - to je jeho záliba.


A pak si navlékal.


Chvíli jsem ho nechala, aby navlékal, co chtěl a hlavně jsem ho pořádně chválila.


Navlékl korálky na jednu šňůrku....


...pak na druhou....


...a byl šťastný....


Potom zkusil korálky sám sundat....


Paráda - povedlo se.


A pak jsem mu ukázala barvy na kartičkách....


Barvy má rád, tak jsem si říkala, že to nemusí být problém.
Ale člověk u autisty nikdy neví.


Nejprve jsem mu nachystala ty správné barvy....


..a Jenda navlékal....



Ukazovala jsem mu barvy a on si spokojeně navlékal...



Odměna samozřejmě nesměla chybět....



Byl krásně soustředěný a trpělivý...


...občas se netrefil v pořadí, ale to nevadí...


I snaha se cení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...