pondělí 26. prosince 2011

Vánoce 2011 potřetí

Dnes jsme se vydali na oběd k mamince.
Je to necelých 20 km.
Jenda návštěvy mimo domov moc nezvládá.
Za poslední 3 roky jsme moc návštěv neabsolvovali.

Stačí mu hodinka a má toho plné zuby.
Jenže mojí mamince hodina nestačí. Udělala jsem tedy kompromis a slíbila jsem (pokud to půjde) hodinu a půl.


Už v autě jsem občas měla chuť vystoupit....
Tři ječící děti - jedno přes druhé....

Jenda si sbalil 2 hračky, aby se tam nenudil. Vždy si MUSÍ něco z domova vzít. Je to takový jeho malý rituál. :-)
Jenda chvilku statečně postával u výtahu....


Eliška šla nakonec do desátého patra pěšky....Bála se, že se do výtahu nevlezeme.
Pak si chvíli hrála s kuličkami Neocube.


Jenda přežil oběd....suché bramborové knedlíky.
Zelí nechtěl vůbec a maso se mu zdálo "divně" nakrájené....a tak ho dal taťkovi.


Po obědě se mu líbilo rozdávání dárků.
Zdá se, že to je jeho nejoblíbenější činnost.
Radostí skákal do vzduchu, třepal ručičkama a běhal sem tam....


Elišku nejvíc zaujaly hebouncí plyšáčci do mikrovlnky.
Hned je musela  vyzkoušet....
Krásně pak hřáli, ale Jenda ječel nanovo - teplé věci nemá rád....Bál se na plyšáka sáhnout.


Po hodině Jeníčkovi došla trpělivost.
Válel se po zemi a opakoval, že chce domů.



Ale maminka chtěla, abysme si dopili kávu.


Poprosila jsem Šárku, aby Jeníčka vzala vedle do ložnice.
Chvíli na ni vyplazoval jazyk, ale pak se pár minut zabavil s magnetickými čísly a písmeny.


Ale nebylo to ono...
Sotva jsem v obýváku dosedla na křeslo, okamžitě jsem slyšela řev Jeníka nebo Šárky a musela jsem jít uklidnit situaci. A tak pořád dokola.


Kafe jsem dopila v letu....


Intenzita hluku stoupala a Jendovi docházely zbytky jeho(ne)trpělivosti.


Zlobil Šárku.... jednou ji praštil....


...a když to vypadalo, že ji chce kousnout, zavelela jsem k odchodu....


Několikrát Jenda babičce nadával a vyplazoval na ni jazyk.
Snad ho omlouvá, že v jedné místnosti na něj bylo příliš rušno.
Přežil hodinu 8 lidí, to je úspěch, ne?


Ještě posledních pár fotek...


...s Elinkou....


...s maminkou....


...a rychle pryč z domu....
Když medvídek vychladl, popadl ho Jeníček a utíkal s ním ven....


Doma bylo vidět, že hodina a půl je nad Jendovy síly.



Ječel jak siréna a nebyl k utišení...


Dala jsem ho do postýlky.... k tomu jeho oblínenou deku a dudlíka....
..... a nevšímala jsem si ho...

KLID je  nejlepší lékař....

43 komentářů:

  1. Pořádná porce zážitků i emocí ve všech třech dílech... Seš statečná mamina!
    Ti hřací plyšáci mě už chvíli zajímají, ještě jsem žádného nedržela v ruce, abych teda nepletla Elišku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Markét, až v lednu přijedu, můžu vzít ovečku s sebou, když budeš chtít....dostala jsem taky jednoho termo plyšáka...prý když se ke mně nikdo netulí, tak aspoň ovečka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, odtajněná Amelie! Sekne vám to spolu, jak s Eliškou, tak s maminkou.
    Obrázek plyšáka v mikrovlnce vypadá nezvykle, jako z nějakého hororu. :) Ale hlavně že hřejí. A že se líbí. To byl asi hlavní účel.
    Neocube je prima, taky mám jednu kostku. Ale jedna je málo. :)
    Jenda je statečný kluk, osm lidí je na jednoho Jeníka moc a on to vydržel tak dlouho. Jako odměnu si určitě odvezl zase nějaký hezký dárek, třeba studeného plyšáka.
    Byly to hezké Vánoce a teď zase hurá do všedních dnů.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mne stále víc překvapuješ, že ses dala na blog, vypadáš krásně. Hřejivej plyšák je fajn, ale znám i jiné radosti s kým se přitulit. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Překvapuji? Už jednou jsem dala svoji fotku na blog. Nestydím se za sebe. Jen mne nikdo nefotí. Málokdy půjčím foťák z ruky. Ale děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  6. jééééééééé jupííííí už vím, jak vypadá anděl bez křídel :-) ♥♥♥..seš děsně sympatická a v první chvilce jsem si říkala kde jsi vzala další dceru :-). No a Jeník není sám kdo nemusí moc rodinné sešlosti :-) já taky ne :-D a Honza si taká krámy k babi taky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, myslím, že průběh návštěvy nepřekvapil ani tebe, ani nás, kteří si o Jeníčkovi čteme. Tak musím jen napsat, že už vím, po kom mají holky a vlastě i Jenda tak krásné vlasy! Moc hezké fotky, jsi krásná ženská!
    Po tom všem ti přeju tichý večer.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. ikdyž při tom bylo vynaloženo mnoho sil, stálo to za ten úspěch.. jsi statečná a to se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaktože na těch fotkách nemáš vidět svatozář? :-)) Aha, on by jí blesk asi nevzal :-)
    Jeníka naprosto chápu, návštěvy příbuzenstva též nemusím :-) Hlavně, že jsi to ve zdraví přežila!

    OdpovědětVymazat
  10. Ne, Helenko, průběh návštěvy nás nepřekvapil, i když vidím, že to maminka těžce nese. Snad to jednou bude lepší. Je takový a musíme ho tak brát. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Evil, děkuju. Víš, že si statečná vůbec nepřipadám?

    OdpovědětVymazat
  12. Marci seš..jen si to nepřipouštíš neb jsi skromná :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Pavle, fotku jsem měla třeba tady: http://auticekjenicek.blogspot.com/2011/03/priprava-na-cestu-do-apla-praha.html

    OdpovědětVymazat
  14. Jenda je náhodou šikovnej, hodina po návštěvách rodiny je občas i pro mě dost :-).

    OdpovědětVymazat
  15. Já tě taky vidím prvně ajsem až překvapená...jsem ráda, že už si tě umím představit marcelko..tak hezké Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky,jsem moc ráda,že Jeníček zvládnul takovou návštěvu,to je přeci super:-)Moc hezká fotka společně s Eliškou a maminkou,konečně tě po dlouhé době zase vidím:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Amelie,vaše čtverka,to je síla,myslím mamku a vás tři,jedině velká láska tohle umí vydržet....já se skláním...jak tady píši děvčata,svatozář je pro vás málo.... Zdravím Daja.

    OdpovědětVymazat
  18. Ano,konečně naše milá ,,Amelie,,-Marcelka je odtajněná,jsi super mamina,ale to jistě děti ví,až moc dobře.Neboj příští vánoce budou lepší,Jeníček se snaží,ty to nevnímáš tolik,co ty kteří navštěvují blog a sledujeme Jeníka.Marci maminky nesou těžce vše co se týká svých dětí,když se dětem nedaří,ať jim je 5 nebo 50-pořád jsou to její děti.Drž se naše statečná mamino-bude lépe-uvidíš.

    OdpovědětVymazat
  19. Osm lidí, to je opravdu nakládačka a ještě mumraj kolem oběda a pak rozdávání dárků. Ale ty dárky, si Jeníček užil, to ho vážně moc baví. :-)) Plyšáky do mikrovlnky vůbec neznám, je to prima nápad, přitulit se k teplému plyšáčku, musí být moc přijemné. Fotky jsou parádní, všem vám to rodinko, slušííí.

    OdpovědětVymazat
  20. Hlavně,že jste to ve zdraví přežili.Maminka určitě spokojená,že má u sebe dceru a vnoučátka.Moc hezký fotky.Ještě,že na nich neni vidět bolest,kterou člověk prožívá.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Marcelko, já myslím, že jste to zvládli báječně a ty plyšáci, to je fajn nápad, neznala jsem to. A na fotkách Ti to moc sluší, jsi tam jak holčička a ne jak mamina , která toho musí tolik zvládnout. A víš co, po tom, co Tě teď z fotek znám, si ještě víc myslím, to co jsme si nedávno napsaly , nevzdávej to a nezapomeň na oříšky.

    OdpovědětVymazat
  22. Myslím, že jste to zvládli jak to jen šlo.
    Hlavní je, že jste aspoň chvíli byli u maminky a že maminka viděla svá vnoučátka.
    Plyšáci můžou být opravdu príma hřejiví, myslím že holky si ho užijou - když je sychravo,není nad to přitulit se k "topícím" plyšákům...
    Zvládly jste to.
    A co holky, jezdí k babičce i samy?

    OdpovědětVymazat
  23. Plyšák do mikrovlnky.. to je ale vynález. Já jsem letos ani žádného plyšáka nedostala :( Ještě, že tu mám živé zvíře.

    OdpovědětVymazat
  24. Nemáš to jednoduché, čo na to viac povedať :-( viem, že moje slová nepomôžu, ale aj tak držím palčeky a myslím na vás, nech máš kopu síl, lebo to potrebuješ, aby si to všetko zvládla.
    Prajem veľa šťastíčka do nového roku, nech je lepši ako tento.

    OdpovědětVymazat
  25. Amelko, hledáš tři kouzelné oříšky nebo chceš oříšky na posilnění nervové soustavy? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mila Amelko, jsem rada, ze vim jak vypada nase Amelie a pridavam se k ostatnim, slusi ti to. Jinak navstevy u rodicu probihaji i u nas podobnym zpusobem. U nas je to asi velikosti bytu versus naseho baraku. Maji mensi rozbeh, malo hracek a tak obrati domacnost manzelovych rodicu behem nekolika minut na ruby. Myslim, ze jste navstevu pres vsechno zvladli a maminka byla rada, ze jste prisli. Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
  27. AMELIE KLOBOUK DOLŮ BYLO TOHO AŽ AŽ, NO KONEČNĚ DOMA A PAK SNAD BYL KLID. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  28. jsem ráda, že vás všechny vidím na fotce a skláním se před vaší odvahou a obětavostí...víc ze sebe nedostanu

    OdpovědětVymazat
  29. Vidíš, je to pořád lepší a lepší. Vím, že to nemá nikdo jednoduché, ale už to byl úspěch, ne? A ty jsi krásná žena, sluší ti to s Elinkou i s maminkou, jsem ráda, že jsem tě konečně viděla! A jsem potěšena, fakt. Snad to bude na příští Vánoce zase lepší!

    OdpovědětVymazat
  30. To jsi ty na těch fotkách? Tobě to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  31. jste báječná, zvládla jste to bezvadně a přidávám se k ostatním také jsem vás ráda viděla na fotkách a jste moc krásná žena ... eva

    OdpovědětVymazat
  32. Moc ráda Tě poznávám prostřednictvím fotek!!!!!!
    Myslím,že hodinu a půl trvající návštěva někdy zmůže každého,takže proč né Jeníčka.Na druhou stranu,popovídání občas potřebujeme všichni.Takže návštěva u babičky byla určitě příjemný zážitek.
    Tulící ovečku by jsme někdy potřebovaly asi všechny a pokud dokonce hřeje,tím lépe!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  33. Amélko, už po několikáté smekám před tebou klobouk. Chtěla bych mít tolik trpělivosti, nadhledu a pochopení jako máš ty :-* Jsi krásná nejen na venek ale také uvnitř.
    Ať je čím dál tím líp a ať Jeník zvládá situace jakoby nic ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  34. Evice, děkuju. Neumím přijímat poklony a teď se tu červenám. Jsi hodná, díky.

    OdpovědětVymazat
  35. Vendy, babička bydlí ve 2+1, takže tam holky moc nejezdí. Eliška to moc nezvládá. Ale jednou za půl roku se snažím, aby tam přespaly. Musím si zvykat na něco jiného než na servis maminky.

    OdpovědětVymazat
  36. Verunko, na 3 oříšky nezapomínám. Až bude ten správný čas, budu si něco přát.

    OdpovědětVymazat
  37. Jsi moc sympatická Marci:)) Drž se!

    OdpovědětVymazat
  38. Amélko uuuuuf...muselo to být určitě náročný, pro Jeníka i dlouhý...ALE hodina a půl je úspěch parádní;-). Moc ráda tě vidím na fotce, vypadáš krásně, moc ti to sluší, spíš jak starší sestra než maminka;-)

    OdpovědětVymazat
  39. Myslím, že Jenda si vedl dobře. Hodina a půl, to je úspěch. Kalamity na návštěvách jsou normální :-) A myslím, že Jeníček si vedl velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
  40. Hekticé...velmi ... ale Jeník je moc šikovný .. zvládl to .
    Děkuji ti ..mne moc teší ...že se ti to líbí.
    Taktéž shledávám ,že jsme si podobní .
    Je hezké ,že je to jako by jsi to psala ty .děkuji za poklonu.

    děkuji za email ..a jistě se ozvu .

    OdpovědětVymazat
  41. Tak jsem se podívala na všechny díly vašich Vánoc. Ze začátku jsem si říkala, jestli nebude jenda z tolika dárků vyjevený a jak se asi zachová. Nemýlím-li se, tak to proběhlo celkem s klidem, ne?

    Jinak, u vás je foťák evidentně po ruce vždy, snáší to dobře?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...