neděle 18. prosince 2011

Hra se zápalkami


Když už jsem nevěděla, JAK Jendu zabavit, půjčila jsem mu zápalky....


Samozřejmě bez krabičky....


Zápalky (nebo sirky.... nevím, jak jim říkáte...) jsem mu přesypala do misky....


Chvíli jsme z nich dělali domečky pro dudlíky....(což jsem nevyfotila)....


... pak jsme je vysypali na postel a Jenda je bagrem nabíral ....


...a dával je na náklaďák....



...zapletla se nám tam i gumička....
Nevím proč, ale gumičky má Jenda v oblibě.






Když ho to omrzelo, tak jsem podala modelínu....


...a Jenda chvíli zapichoval zápalky do modelíny....


Chtěla jsem mu udělat ježka, ale to mi neprošlo...
Nevadí.


Pěkně jsme se zabavili....



Jendovi se to líbilo.... a čuníkovi taky...


...nakonec Jeníček  zápalky ještě spočítal...


Po skončení hry modelínu poctivě uklidil....


Zápalky už se mu uklízet nechtělo, ale nakonec jsem ho ukecala....
...... jinak by nedostal další hru....
V tomhle jsem neoblomná. :-P

16 komentářů:

  1. Je zlatej krásné,spokojené dítě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nadpis zní dost hrůzostrašně, až jsem se chvilku lekl :-).
    Jinak bezva nápad. Hlavně v kombinaci s tou modelínou, to taky zkusíme :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak příště s krabičkou, ať máš doma nějaké povyražení. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vida! Kdo si hraje, nezlobí! Jak vidím, Jenda si hraje skoro pořád a rád!

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníčkovi to dnes na fotkách zase moc sluší a ta hra, je jako vždy, výborná. Tobě snad ty nápady nikdy nedojdou. :-) Uklízení hraček, se mi moc líbí. Pamatuji si, jak když byli naši kluci malí, jsem jim třikrát řekla, aby si uklidili pokojík a po čtvrté jsem šla a ten binec po nich uklidila sama. :-O

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marci, když jsem četla nadpis článku tak jsem se lekla, že byl doma ohýnek :)
    Ale byla to pro Janíčka fajn zábava. Vždycky obdivuju, jak si dokáže krásně poklidit věci.

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuju, jak stále dokážeš vymýšlet nové zabavení pro Jeníčka a dokážeš, že si i hračky uklidí. Tak to ti naši holomci, tedy vnoučkové, moc často nedělali. Dcera to nakonec uklidila za ně.

    OdpovědětVymazat
  8. Taková obyčejná věc, jakou jsou zápalky, a jak si s nimi hezky vyhraje. Máš dobré nápady, jak Jeníčka zabavit.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď mě pobavil Pavel:-D. Paráda, jak se Jeník zabavil a tebe obdivuju, že stále zvládáš vymýšlet další a další aktivity. Modelína je oblíbená, u nás ji donese Ježíšek nové dostatečné zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Doporučuji léčbu u paní doktorky Augustinové http://www.dr-eva-therapy.sk/
    Po léčbě děti dělají velké pokroky. Tedy velké pro rodiče nemocných dětí. Kdo jiný dokáže ocenit, že se můj syn podrbe vzadu na hlavě nebo že jiná holčička začala komunikovat s rodiči?
    Canavi

    OdpovědětVymazat
  11. Zdá se mi, že Jeník je naprosto spokojený a hra ho zaujala,. Je moc šikovný, daří se mu hraní se zápalkami a bagrem.......

    OdpovědětVymazat
  12. S krabičkou neeeee. Nechci Jendu podceňovat. Myslím, že by mu to dlouho netrvalo a škrtl by sirkou... Autista nedomýšlí důsledky.

    OdpovědětVymazat
  13. To je dobré mít hry takhle rozplánované.. Taky bych si chtěla ještě hrát :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Obyčejné zápalky, a jak si s nimi Jenda vyhrál :-) A také jak si to pěkně uklidil, ten je ale šikovný! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Len dnes som narazila na Váš blog a mám oči plné sĺz. Niektorí ľudia vôbec netušia, aký môže byť život ťažký. Rozčúlia nás obyčajné veci, ako zazmetkovanie na semafóre, dlhá rada v obchode a podobne. Pri čítaní Vaších riadkov som pochopila, aké sú to nepodstatné veci. Osobne sa nepoznáme, ale z celého srdca Vám želám veľa síl a hlavne zdravia. Budem sa za Vás a Vašu rodinu modliť. Prajem požehnané Vianoce.

    OdpovědětVymazat
  16. Olgo, děkuji za milá slůvka. Neznáme se osobně, ale síla myšlenky je velká, děkuju.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...