pátek 30. prosince 2011

Vánoční dárek


A teď vám postupně představíme některé dárky od Ježíška.
Jedním z vánočních dárků, který Jeníček dostal, je malé plastové "auto" - "ještěrka".


Jenda si vybral před pár týdny z katalogu velké auto, které vozí "balíky".


Ale stálo víc jak tisíc korun, tak jsem to vzdala...


Koupila jsem jen malou červenou "ještěrku"...


Jeníčka bavila pouze pár minut....


Jenda nemá rád lidi....ty z hraček okamžitě vyhazuje....
Při hrách VŽDY používá své dudlíky.



"Dudánek" řídil a nakládal balíky....


Jeníček chviličku vypadal spokojeně a dokonce se usmíval....


Ale tím taky jeho hra s "ještěrkou" skončila...


Od Štědrého dne ji neměl v ruce....


Zítra vám ukážeme další hračku od Ježíška.

Přeji vám příjemný večer a pěkně se vyspěte na toho zítřejšího Silvestra....

11 komentářů:

  1. Třeba se k ní zase někdy vrátí. Je moc hezká. Pamatuji si, že jsem ji kdysi klukovi taky koupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Maci, on si s ní ještě vyhraje, uvidíš. Hezký večer. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná hračka, byla by škoda se k ní nevrátit, třeba se to povede. Používat dudlíky místo lidí je zvláštní, ale mně se to moc líbí, má to takové kouzlo :).
    Přeji pěkné prožití Silvestra a šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký autíčko:-). U nás by ale taky nemělo valného úspěchu, Lukáše autíčka v jakékoli podobě moc neberou, nebaví ho a většina se nám doma spíš povaluje (ne že by jich bylo moc:-)) a slouží spíš pro pobavení přicházivších kamarádů než Lukášovo:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Autíčka u nás také nemají úspěch. Máme jich ale pár schovaných, kdyby náhodou :-). Třeba se k nim později naše dítka zase vrátí.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejhezčími dárky jsou láska a štěstí v rodině, kéž jimi překypuje celý rok 2012. Přeji ti hlavně hodně zdraví a radosti s dětmi. Krásný nový rok. Petr

    OdpovědětVymazat
  7. Teším sa na predstavenie ďalších hračiek, som rada, že sa Janiček aj usmieval, dúfam ale, že sa s ňou ešte pohraje.A všetko dobré do nového roka, veľa síl a zdravia hlavne.

    OdpovědětVymazat
  8. No já taky myslím, že se k tomu ještě vrátí..akdyž ne, schovej, já všechni schovávám..už pro vnoučátka:-)nakonec Šárka si hraje s hračkami po dětech..a taky jsem netušial že se ještě užijou...

    OdpovědětVymazat
  9. AndyPan, kdo mne zná, tak ví, že schovávám pro vnoučátka. Těším se na ně. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. I když se s ní Jenček zabavil jen na pár minut vypadá při to skutečně spokojeně :-) Třeba se k ní po několika týdnech nebo měsících vrátí.

    OdpovědětVymazat
  11. čas uletí na to tata
    budeš plésti na vnoučata

    Děvčico, ještě nemáš odrostlá vlastní a už bys chovala vnoučata. :) Ale budeš hezká babička. :)
    A vnoučata si snad budou hrát s hračkami po strejdovi. Ale ty panenkovské pokojíčky by zasloužily také podědit. Takže kluci nebo holky? :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...