neděle 4. prosince 2011

Dřívka a gumičky


Jak nazvat tuhle hračku nevím....


Pracovní název je dřívka a gumičky....


Jediné, co Jendu bavilo, bylo zapíchat dřívka do dřevěné podložky....


Tím jeho aktivita skončila.


Naštval se a nechtěl se ani dívat.


Zato Šárku to bavilo moc.


Začala zelenou barvou.... tyhle tvary jsou nejjednodušší.


...žlutá barva bude druhá obtížnost a růžové obrázky asi úkoly nejtěžší.


 Úkolem je z přiložené gumičky "vymodelovat" mezi dřívky ten samý obrazec jako je na obrázku.....
...třeba obdélník, trojúhelník, domeček....ap.


Jenda postával opodál a kňoural....

 ...plakal...


A nakonec se utekl schovat....


Šárinku to moc bavilo a sama si své výtvory fotila....








Nakonec se přidala i Eliška...


Holky si k tomu daly talíř slaných šneků z listového těsta .....


...a měly o zábavu postaráno....
Na Jendu je tohle zatím asi moc těžké.

20 komentářů:

  1. to je super nápad, mám obavy, že s některými bych sama bojovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si myslím, že pro Jendu je to zatím těžké, ale když vidí holky, jak je to baví, snad se časem připojí taky.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to by bavilo i mně :) Nu, alespoň jedno dítě se tím zabavilo. Je vidět, že to opravdu není lehké

    OdpovědětVymazat
  4. amelie, krásná hračka ... ukážu ji manželovi a poprosím ho, aby nám ji vyrobil ... děkuju za inspiraci ... eva

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, tak toho manžela, který by nám občas něco vyrobil, bych si občas přála doma. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je pro něj asi složité - zatím. Možná tomu přijde na chuť, když vidí, jak to baví holky. A po víckrát hraní se přidá nebo se do toho pustí sám. Když ty nebudeš vědět, jak to udělat, a on třeba bude. Kitty

    OdpovědětVymazat
  7. Mací, to je zajímavá hračka. Některé hračky vidím u Tebe na blogu poprvé. Krásnou druhou adventní neděli. Tina

    OdpovědětVymazat
  8. To je pěkná hra, líbí se mi, že je malá. Ale některé obrazce jsou opravdu těžké, taky bych asi měla problém...

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, třeba přijde její čas - holky si užily!
    Moc se mi líbí tvoje fotky západu slunce! Taky teď leje, nic zapadat nebude :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujímava hra, ešte som sa s takou ani nestretla, len škoda, že to Janička nebavilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, tohle jsem už dříve vyrobila pro syna - do odřezku z OSB desky napíchaná osnova z takových těch dlouhých připínáčků. Ale nedostala jsem se k tomu, abych mu vytvořila předlohy. Prosím, Amélie, mohla bys mi vyfotit všechny předlohy, dost jich tu už je, tak pokud jsou tam ještě další. /plně stačí na jedné fotce. Náš mlaďoch z toho bude úplně hotový.
    Jinak moc obdivuju tu spoustu fotek u tebe. A z Jendy je krásný kluk.

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se to taky zdá složitý.Se Jeníčkovi nedivím, holky už jsou velké,tak jim to jde od ruky.Když mi něco nejde taky mám nervy.

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem a ja som tam bola len jeden krát. Raz by som sa tam ešte išla pozrieť, ale je to inak celkom nudná krajina. Mne sa viac páči bohatšia fauna a flora napríklad v Chorvátsku (:

    Mimochodom raz som už na tvoj blog zablúdila a musím povedať, že vieš strašne krásne písať...vidno, že si silná osoba, tak sa drže obaja, ty aj tvoj synček (:

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá na počátky geometrie a orientace v prostoru:-)

    OdpovědětVymazat
  15. já bych si dala ty šneky, třeba bych to pak taky zvládla

    OdpovědětVymazat
  16. To je zajímavá fajn hra! Taky myslím, že pro Jeníčka to bude ještě těžký, moc si neumím představit ani Lukáše, že by třeba ty těžší varianty zvládnul. Slaný šneky bych si taky po dni plným pečení cukroví dala:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Aspoň holky měly postaráno o zábavu.

    OdpovědětVymazat
  18. To je pěkná hračička, dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  19. To si také myslím, že je to zatím na Jeníčka moc těžké! Ale aspoň se snad vydržel chvíli koukat, nebo ne? Třeba mu to taky něco dá.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...