středa 7. prosince 2011

Návod na ozdoby


Nedávno jsem psala o akci Rané péče....
Některým z vás se líbily ozdoby...
....stejně jako Elišce....
Dělala je i do školy na předvánoční jarmark.....


Je to strašně jednoduché.....
Nachystáme si 2 špejle, ulomíme velikost dle potřeby....
Začínáme s menšími...
Na první ozdobičce si to vyzkoušíme..... (třeba to, JAK moc utahovat...já jsem měla první ozdobu povolenou.....ale Elišku jsem "varovala", na co si má dávat pozor....tak její první ozdoba byla nádherná)

2 špejle svážeme k sobě, uděláme uzlík....


Překřížíme.....
....a motáme...sem a tam...
Tam a sem..... okolo prostředku....



Jakkoliv, aby to drželo do kříže. :-P


 A pak začneme to nejjednodušší....


Vytváření samotného vzoru....
Vždy ZESHORA dolů.....



A zase ZESHORA dolů....
..a pak na vedlejší špejli zase to samé...


ZESHORA dolů....


 Tady je to "povolené" (jen na focení)...
...vy si to utáhnete....


..no a tak pořád dokola....

Je to srozumitelné?
Je to tak jednoduché, že na tom není co popisovat.... :-)


 ZESHORA dolů (okolo špejle), utáhnout.....
...a šup na druhou špejli....




Tak schválně....
Kdo se první pochlubí svými výtvory?


Na konci jsme udělaly uzlík...
Nechaly jsme delší nit, udělaly očko na zavěšení a je hotovo....


Při nedělnímu Adventním koncertě jsme zvládly 2 kusy....
Tak hurá "do práce"....

Mějte krásný den, moji drazí....
...a nenechte si ho nikým a ničím zkazit....

12 komentářů:

  1. šikovná Eliška..., a ty Amélko pochopitelně taky :)).
    I Vám přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jste holky šikovné a návod je jednoduchý.
    Pamatuji, jak jsme v minulém tisíciletí za mého dětství vyráběli kytičky či kruhové "dečky" z tehdy oblíbené viskózy. Možná si někdo ještě pamatuje natlučené hřebíky do kruhu, na ty se napnula osnova a ta se pak od středu proplétala. Když jste proplétali až k hřebíkům, měli jste "dečku", když jste proplétání ukončili dřív, tak jste měli kytičku nebo slunečnici. Záleželo na velikosti kola, které jste si vyhřebíkovali. Ani nevím, jestli ta viskóza je ještě k sehnání.

    OdpovědětVymazat
  3. Mutile, to zní zajímavě. Nechceš taky vložit fotonávod?

    OdpovědětVymazat
  4. Marcí,
    teda to vypadá opravdu jednoduše a přitom výsledek je na 1 :-)
    Mutil mi připomněl , že něco podobného jsme také dělali, ale už si nevzpomenu , jak na to ;-)
    Také měj pěkný den !

    OdpovědětVymazat
  5. A na jednu ozdobu vypotřebuji celou špulku bavlnky? Nebo kolik toho tak potřebuju..?

    OdpovědětVymazat
  6. Celou špulku určitě neee. Neodhadnu KOLIK...ale moc nee. Taky podle velikosti. :-P Ale ani na velkou ozdobu jsem nespotřebovala celou špulku.

    OdpovědětVymazat
  7. Tady ty ruční práce mě fascinují.
    Špulkování jsem taky uměla, ale už jsem to úplně a načisto zapomněla. Ale dečky jsme tím nevyráběli, spíš takové ozdobné šňůrky.
    Tohle je moc šikovný návod, ale já jsem takový trdlo, že ani tohle mi nepomůže...

    OdpovědětVymazat
  8. Jste holky šikovné :-)
    Pamatuji si, že s tím kdysi přišla dcera z družiny a byl to u nás doma velký hit, pošád se motalo. A na konce špejlí jsme lepily dřevěné korálky. Danfi

    OdpovědětVymazat
  9. Tak a jdu to vyzkoušet. Jinak téhle ozdobě se taky někdy říká God Eye (božské oko ?). Doufám, že se mi povede.

    OdpovědětVymazat
  10. Jste sikulky, hezka a jednoducha dekorace.

    OdpovědětVymazat
  11. To je úžasný nápad! Skutečně jste šikovné, je to další důkaz toho, že v jednoduchosti je krása. Vážně hezké.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...