pondělí 12. prosince 2011

Puzzle z lékařských špachtlí

Když byly holky malé, vedla jsem tu zdarma 5 let Dětské centrum.


Často jsme něco vyráběli, tvořili....


Kromě jiného jsme dělali třeba puzzle z lékařských špachtlí.....


 ...technikou "decoupage"....



Zde je to hezky popsáno.... takže se o tom víc rozepisovat nebudu.



Polepili jsme špachtle lepidlem a přiložili jsme nějaký hezký ubrousek s obrázkem....
Podobně jsme si tehdy ozdobili třeba i květináče....



Včera jsem to zase objevila....


Jenda si to "letem světem" prohlédl....


...spočítal špachtle a tím to skončilo....


...pak už ho to nezajímalo....


Šárka si chvíli skládala a pak si to odnesla do pokojíčku.


Tohle není nic pro Jeníčka....


Hezké pondělní odpoledne vám všem....

5 komentářů:

  1. Podľa prvého obrázku by som to tipla na pilníky . :D To mi pripomína, že je čas na manikúru . Jop, krásne prežitie sviatkov Vám všetkým prajem . :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já jsem si už říkal, jak pěkně umíte malovat. :)
    Vypadá to pěkně a dětem v Centru to dělalo jistě velkou radost. ,
    Jeník si zopakoval počty a pohrála si alespoň Šárka, po letech. A špachtle vypadají jako nové. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Aliso, manikúra? Na tu jsem snad v životě neměla čas. Já jsem ráda, když se stihnu načesat a někdy obědvám až v půl pátý... :-P

    OdpovědětVymazat
  4. No nejsou na tom čísla,tak co!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...