úterý 6. srpna 2013

Calafant


Jenda dostal dárek.


Stavebnici Calafant.


Nemá rád kreslení, tak jsem nevěděla, zda ho zaujme či nikoliv, ale motiv byli Tři čuníci - Jeníčkova oblíbená pohádka, tak jsem doufala, že by ho to na chvilku zaujmout mohlo.
Měla jsem v plánu více variant hry se stavebnicí - jednu dokonce i bez kreslení, kdyby Jenda nechtěl....


Nakonec jsem musela přehodnotit plán A, B i C.




Jenda dostal amok, ječel, schovával se, plakal, utíkal do ložnice, do kuchyně .... a stavebnici jsem musela schovat.



Vzhledem k jeho reakci jsem stavebnici nedala ani druhou šanci, jako to dělávám jindy.



Raději jsem ji hned podarovala dál.



Snad udělá radost jednomu malému klukovi...








Z internetu:

Calafant ví, jak si děti představují kreativní hračku.
 
Aktuální průzkumy dokládají, jak je pro děti velice důležité moci se kreativně projevit. Podle odborníků to přináší nejen radost, ale také podporuje nezávislé myšlení a probouzí opravdovou inteligenci.
 
Kartonové modely CALAFANT poskytují velký prostor pro využití vlastní fantazie dětí: Postav! Namaluj! Hraj si!
Díky speciálním zámkům a s malou pomocí obrázkového návodu, se stavba podaří bez lepidla, nůžek a námahy. Stejně tak jednoduše je možné kartonové světy znovu rozebrat, aby nezabíraly příliš mnoho místa.
 
Použitý materiál je vysoce kvalitní, recyklovatelný, extra stabilní a přesto lehký. Malování a dekorace modelu, to je ta správná výzva pro kreativního ducha!


Příště raději zkusíme něco jiného.
I přes Jendovu reakci tímto děkuji dárci za jeho dar. Vážím si toho.
A stavebnice určitě udělá radost někomu jinému.



6 komentářů:

  1. Když tak na to koukám, říkám si, jeslti není třeba možné, že se Jeníčkovi ta stavebnice líbila, ale nedokázal právě ty "emoce" z toho zpracovat, tak na to reagoval takhle...Jinak to máte teda hodně obtížné :/

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Matýskovi bylo v dubnu 6let....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Tak to jsou s Jeníčkem skoro stejně staří. Jendovi bylo 6 let 1. února:-)

      Vymazat
  3. Ale to vypadá velice dobře, mne by to bavilo :-) Divím se, že ho čuníci nezaujali. Kam Ty vůbec chodíš na takové úžasné hry?

    OdpovědětVymazat
  4. Ne vším se člověk zavděčí...

    OdpovědětVymazat
  5. Možná že kdyby to bylo barevný, tedy už namalovaný...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...