sobota 3. srpna 2013

Zase pár perliček

- "To se třesalo, co?!" (třepalo)
- "Co tam dělaj ty duchy?" (duchové)
- "Mamka šla do nákupu." (nakupovat)
- "Kolik maj díťata loků?"
- "Co to bylo, vítle?" (proč fouká ten vítr)
- "Je na jedním místě." (na prvním)

- "Co se ti líbí? Šmoulové nebo Klteček?" - "Obě pohádky."
"A z jedních?"

- "Nejdu ven. To je holký jak polívka."
- "Kdy ti vypadne zoubek? Budeš malá jako Jeník?" (až budeš malá...)
- "Zitla jsme koupili nanuka." (včera)

- "Co ty na mě tak zíláš?" (asi 100x za den...)
- Kde jsi to slyšel, Jeníčku?
- Šmoulové číslo 10." (Nejen že si pamatuje v jaké pohádce to bylo, ale dokonce i ve kterém díle.)

- "Dám ti to zítla nebo po zítřích.."

- "V jedněm patre bydlí Kltek. " (v prvním patře)

- "Máš každou jednu." (máte každý jednu)

- "Na co jsou blambůlky? Na hlad nebo na chuť?" - "Na chuť".
"Tak já mám chuť."

- "Betka se čiklát natahovala.." (třikrát se protahovala)

- "Tam bylo nových věcích."

6 komentářů:

  1. Není nad hlášky dětí. Nejvíc se mi líbilo "Nejdu ven. Je holký jak polívka. Připomnělo mi to výrok jedné malé slečny z mateřské školy, která tropické klima komentovala slovy: "já nechci ven, tam je hroznej svařák."
    S pozdravem Lída J.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opravdu úsměvné hlášky. Přišlo mi, že Jeníček mluví jako mluví emigranti, kteří se učí česky. :) Moc pěkné.
    Přeju hodně štěstí a sil a spoustu podobných veselých zápisů.

    OdpovědětVymazat
  3. (Nevím, jestli ti to sem můžu napsat, kdyžtak to smaž)
    Já právě proto chci dělat řidičák, abych ho měla, kdybych jednou chtěla rodinu. Protože my teď auto nemáme (jako rodina) a jsem s tím velmi nespokojena :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš to (cokoliv) napsat kamkoliv, klidně i do mailu.

      Vymazat
  4. S těma děckama se taky člověk vážně zasměje :D nejvíc se mi líbilo to s těma brambůrkama. Já bych měla chuť pořád :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...