pondělí 5. srpna 2013

Mastičku jedině v noci


Asi týden měl Jenda vyrážku na bradě.
Říkala jsem si, že možná potničky - z horka...
Na nic takového normálně netrpí.


Nechala jsem to být, ale po pár dnech se mi to přestávalo líbit a řekla jsem si, že mu to namažu.


Nedošlo mi co nastane.


Jenda asi hodinu kvílel, poskakoval, řval, mlátil hlavou na všechny strany...


...tloukl se do pusy...

...a ani si to nenechal pořádně rozmazat.




Vyváděl asi hodinu, než se mi podařilo mu to setřít.
I potom na mě byl pěkně naštvaný.



Od té doby si dávám do mobilu upomínku na hlubokou noční hodinu, kdy už Jenda tvrdě spí a "bebíčko" mu mažu v noci.



V klidu a v pohodě.







Takové malé poučení pro příště.


(Tričko má po holkách - kdyby měl někdo potřebu to řešit. Na doma mu stačí, do školky bych mu ho nedala..)

11 komentářů:

  1. Štěpa zas nesnese náplast. Třeba opalovákem ho mažu, ať si řve, on naštěstí za chvíli přestane...

    OdpovědětVymazat
  2. U nas je na vsetky podobne veci expert Robin, ktory je v poriadku, Mathis si da masticku rad. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Tričko je naopak výborné, hodilo by se i mně ve spoustě situací ( ještě bych dopsala "jsem blond - nechápu - odcházím" :-) ! ).
    Můj syn má od narození problémy s očima, teď už je na ně tak háklivý, že si na ně nenechá sáhnout, noční mazání praktikuji ve velkém taky. Šetřím čas, nervy a slzičky.
    Pěkný i když parný den
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Hned na první fotce jsem si říkala, že tričko je úžasný. Nápis dobře vystihuje, jak se občas cítím, také by se mi hodilo!

    OdpovědětVymazat
  5. Holka, spíš ty vůbec někdy...?? Fakt nechápu, jak dokážeš fungovat.
    Tričko řeším, ten nápis se mi zdá naprosto luxusní. S chutí bych ho dala těm svým. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám asi pořádné mezery, vůbec jsem netušila, že by mu mastička mohla tak vadit. Fakt musíš mít hodně trpělivosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jendovi tak nějak vadilo všechno - můj culík, čelenka ve vlasech, holé ruce, nohy, jiné kalhoty, jiná cesta na procházku, prádlo na topení, jiná deka, jiný polštář, stříhání, česání, jiné jídlo...a postupně se učí přijímat změny a nové věci ve svém životě.

      Vymazat
  7. Nemáš to s Jeníkem jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsi zase o kousek dál co se týče Jendy, třeba si časem taky zvykne. Ale co ráno? To mu to nevadí nebo mu to ještě v noci stačíš setřít?

    OdpovědětVymazat
  9. Už to máš vychytané - jedině v noci. Tričko se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...