sobota 24. srpna 2013

Jendovy perličky

 Šárka podává Jendovi hrnek se slovy:
- "Jeníčku, dej to na linku."
Jenda dojde do kuchyně a stojí.
Šárka mu chce pomoct, ukáže na kuchyňskou linku a říká:
- "Co to je?"
"NALINKA!"

Jenda chtěl dát Betce buchtu.
Říkám, aby jí to nedával, aby neměla průjem....
Jeníček pak všem hlásil, že Betka měla průvan....

- "Mamí, pidat!!" hlásí se Jenda o jablečný džus.
- "A jak se říká?!"
- "Plosím plosím. Ploooč? Ty to nevíš?! Ploč to musim žikat fult dokola?"

12 komentářů:

  1. teda argument "Ploooč? Ty to nevíš?!" mi přijde fakt neprůstřelnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápe to jako "společenskou povinnost", ale jako potvrzení toho, že matka je hloupá, proto se vyptává pořád dokola:-P

      Vymazat
    2. Tak to poslední mě dostalo.
      A no jo, dětské přeřeky, taky jsem motala jisté dvě slova a pamatovala jsem si jen předponu - u mě to bylo vý - a zbylá písmenka jsem vždycky popletla

      Vymazat
  2. Moje mamka často přidávala k dobru, jak můj bratr, když byl byl malý a nechtělo se mu vstávat do školky tvrdil, že je "mocný", že musí zůstat doma. Myslel si, že kdyby řekl ne-mocný, popřel by tím záporem význam toho slova. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavila mě také " nalinka " :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten posledni me uprimne rozesmal. =D
    Jenik je uzasnej!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,nalinka je hodně podobná jako napokoj.Naše Klárka místo dej mi pokoj,říká dej mi napokoj.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. To prvé...sa niekedy stane aj bežne. :-)
    "Ploč? Ty to nevíš?" ...LOL, to ma pobavilo. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...