sobota 24. srpna 2013

Kuželky


Podvečerní chvilka štěstí.
Úderem 18:30 "musím" každý den s Jendou ven.


Udělal si z toho rituál a já jsem ráda, že je aspoň chvíli venku.
I když za plot se odváží málokdy.


Nejraději je za plotem v bezpečí okolí domu.


Včera jsme si s sebou vzali kromě Betynky i kuželky.


Jeníček byl nadšený, úsměv od ucha k uchu.


Běhal sem a tam, házel pravou i levou rukou...


...a poskakoval s kuželkama.


Nejdřív nutil mě, abych kuželky stavěla já, ale nakonec se odhodlal postavit je i on sám.



Skákal přes kuželky a běhal dokola.




 Chvíli mi nastavoval krabici, abych míček házela dovnitř.




Radostí a štěstím poskakoval a třepal rukama:-)



Pak přišli dva lidé, posadili se na schody a Jendovo štěstí tím skončilo.


Vydržel pár vteřin a chtěl jít domů.


Tak třeba zase dnes večer...


9 komentářů:

  1. Je krásné, jak z Jeníčka vyzařuje spokojenost!

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetl jsem si poslední čtyři články.

    OdpovědětVymazat
  3. ... to je taky nápad sedat si na schody před dům, viď! Každá klidná a spokojená chvilka s Jendou je fajn, držte se Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margit, na schody jsem si sedla asi podruhé a pěkné z toho bolí pozadí:-P

      Vymazat
  4. Amy to je úžasné, jak dělá Jeníček pokroky, jste hrozně moc šikovní... naposled jsem četla, jak se sotva odvážil ven a už hraje kuželky! Julie

    OdpovědětVymazat
  5. Nejkrásnější pohled je stejně na šťastné dítě. :) Pro Tebe to musí být ještě krásnější. Jsem ráda, že se Jeníček zlepšuje.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...