čtvrtek 29. srpna 2013

Tyčinky a křupky



Už nevíme roupama co dělat...


...tak vymýšlíme blbosti...


Jeníček má rád tyčinky a kukuřičné křupky, tak jsme zkoušeli dělat zvířátka...














Není nad krásného pavouka...




10 komentářů:

  1. No to mi řekni, kam na ty bezva nápady chodíš?! Možná by mohl někdo namítnout, že jídlo není na hraní, ale mě se to líbí a Jeníčkovi určitě taky. Má to tu výhodu, že když hra omrzí, dá se to všechno sníst. ;-) :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé.. to vypadá hezky, to jsem nikdy nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, to jsou docela krásné blbosti.:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Víte, právě jsem si projížděla Váš blog a opravdu chci říct, že Vás obdivuju. Jste úžasná a věřte, že všechno dobré, co děláte se Vám vrátí :)Přeju hodně síly a štěstí, mějte se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vida, jak se da krasne vyhrat i s takovymi vecmi. Ja jsem si jako mala rada hrala se stridkou chleba. Da se z ni formovat jako s plastelinou.

    Hana

    OdpovědětVymazat
  6. A žaludy už jsou, sbíral jsem je ve středu s vnučkou, na ty jsem málem zapomněl. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to nemá chybu! Fantazie ti opravdu neschází, máš dobré nápady. A Jeníček si krásně vyhrál... navíc je tato hračka jedlá. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je roztomilé, to mě nikdy nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Bezva zábava! A úspěch měla! Dají se využívat i jiné mlsky, můžete improvizovat!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...