středa 28. srpna 2013

Může to vypadat jako prima hra 2


Může to vypadat jako prima hra...


..a je ....asi tak deset minut.


Po několika hodinách, dnech a týdnech je to únavné a zničující.


Dva Krtci a dva dudlíci musí dojít přes překážky do cíle. Všichni čtyři. Neexistuje, že jeden by nešel...



Level jedna je nejjednoduuší, dvojka je náročnější a dvacítka je už velmi těžká.


Jenda by chtěl, abych úkoly za Krtky a dudlíky plnila od rána do večera. Abych nešla ani na záchod, natož vařit. Aby nikdo nezvonil, abych netelefonovala, aby holky nemluvily a nerušil nás pes.


Vzteká se, když to udělám špatně nebo jinak, než on si představoval...ale já mu do hlavy nevidím.


Něco pochopím dobře, něco ne..a je zle...


Včera jsem vydržela 23 levlů a když pak vzal místo lega magnetickou stavebnici a chtěl začít od jedničky, odmítla jsem.


Abych zmírnila nastupující afekt, tak jsem řekla, že Krtek splní 3 levely...


Ani to nepomohlo.


Jenda se vztekal a utekl do chodby, čertil se a odmítal se vrátit do obýváku.



Zbytek dne už byl vzteklý, nebyla s ním řeč a odmítal se mnou mluvit.


Pevně doufám, že ho tahle mánie brzy opustí, protože jinak skončím na uzavřeném oddělení psychiatrické léčebny...
Kdo nezažil, nepochopí.





Zvláštní - na obrázcích by to mohlo vypadat jako hotová idyla.


20 komentářů:

  1. Jéj... opět skládám pochvalu tvé trpělivosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co kdyby plnil Jenda úkoly za figurky? Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde to. Jenda se nenechá do ničeho nutit, musí to dělat dobrovolně.

      Vymazat
  3. Stokrát nic,umořilo osla. Musí to být na zbláznění,pořád dokola,snad to Jendu omrzí.

    OdpovědětVymazat
  4. A jak to bylo další den? Když se jeden den vztekal, že nebylo po jeho? (Mám taky doma autistu, ale toto zatím neznám - myslím jednu hru pořád dokola).

    OdpovědětVymazat
  5. Mathis sa tiez rad hra jednu hru dokola, ale potom ma "hotovo". Hra sa to ale sam, mna co si pamatam zapojil len raz, ked som mohla v jeho bazenku manipulovat s konvickou. Keby to takto chcel bolo by to fajn ale nejde to. Vlastne raz ano, ked mi raz ukazal prstom na elektricke draty(v australii su vedene vonku) tak som mu povedala vsetko co viem o elektrine(viem toho vela, mam skusku) a chcel to potom pokazde ked sme tadial presli, ale bolo to max. 2x denne na 30minut a v mojej situacii som za to bola rada.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jeden extrém není dobrý...A kdybys to měla dělat od rána do večera a nemohla si dojít na záchod ani uvařit, tak by ti i tento extrém vadil:-)

      Vymazat
  6. Zabavit lego a už ho nevydat, posadit před televizi. Lego prostě umřelo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahaha. Dělá to s čímkoliv, nejen s legem. Není to tak jednoduché, jak to vypadá.

      Vymazat
  7. Jo, tak to by mě vskutku mejklo a ani by těch levlů nemuselo být tolik. Moc mě tyto hry nebaví a zjistila jsem to, když byla vnoučata malá a chtěla, abych si s nimi hrála. Už tenkrát jsem si říkala, že jsem asi babička na baterky. S našima klukama jsem si totiž moc hrát nemusela, byli tvořivý a nápadití, dokázali se výborně zabavit sami a stačil jim k tomu třeba jen papír a pastelky. Takové štěstí, ale neměla moje sestra, jejíž dcera vyžadovala ke hrám společnost a to nebyla a není autistka. Takže držím palce a přeji ti pevné nervy.

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že Ti nevidím na hlavu, abych se podívala na tu svatozář.

    OdpovědětVymazat
  9. NO, vidím to jen tak, že buď ho pohlídá někdo jiný na pár hodin, nebo /a nevím, jestli je to možné/ ho na pár hodin nebo pravidelně někam dát, do školky, specializovaného zařízení. Jinak se z toho člověk zblázní a odpočinek potřebují všichni. A děti máte tři a potřebují vás všechny, takže to není žádný nepřátelský postoj.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer Amelie,
    můj komentář teď vůbec nesouvisí s tímto článkem, píši reakci už na kdysi psané....
    Vím, že nemáte ráda Anonymy, psala jste to. Já jsem Vám sice psala jako Anonym, ale byl to příspěvek pozitivní a musím napsat, že k Vám obdivný, jak a kolik toho zvládáte. Psychologie člověka obecně mě zajímá, Vaše stránky jsou poučné, dokonale popisné i pro "neautisty". Nerada všude zveřejňuji své údaje "zbytečně", ale trochu jsem doufala, že bychom mohly navázat komunikaci. Bohužel, můj příspěvek jste smazala. Nevím proč. Třeba to bylo omylem, kdyžtak se ozvěte.
    Děkuji I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář mi nedošel, určitě bych ho nesmazala:-) Klidně mi napište: jenicek76zavinaccentrum.cz

      Vymazat
  11. To chce fakt veľmi pevné nervy a ty ich chvalabohu máš. Ja by som toto všetko nevydržala. Si perfektná, ale v určitých situáciách buď nekompromisná - záchod a pod.
    Viem, nám sa to ľahko píše v kľude pri PC ... možno práve dnes bude ten lepší deň :-)
    a ja ti ho prajem, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. No, nemáš to vůbec jednoduché, já bych se na Tvém místě zbláznila.

    OdpovědětVymazat
  13. Dělal bych mrtvého brouka a štupsle do uší. Nemohu to posoudit, ale vztekání ani zdravé dítě dlouho nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  14. Amélko, asi bys měla říct dost. Dát nějakou stopku. Vždyť jde i o tebe, k čemu by tvým dětem byla máma, která se zesypala a skončila v nemocnici... takže, jediná volba, hrát si jenom chvilku (třeba tři levely) a pak to skončit, ať se Jeníček vzteká nebo ne. Ono by to vážně mohlo skončit tak, že se octneš na psychině (nic ve zlým)a co pak s děckama? Někdy musí prostě zafungovat pud sebezáchovy.
    Na záchod musíš, uvařit musíš taky, a aby ses dobrovolně zřekla jakékoliv komunikace s kýmkoliv a jakékoliv činnosti, jen abys vyhověla Jendovým rozmarům (já vím, že to není tak úplně rozmar, že je to dané), tak to bys fakt mohla dopadnout špatně.
    Takže, jestli se rozhodneš nastavit STOPku, budu ti držet palce.
    Zatím jste pokročili v hodně věcech, třeba bude pokrok i v této oblasti.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...