sobota 24. srpna 2013

Nechci cedulky!


Jenda nechce na oblečení cedulky.


Chvíli se ošíval a popotahoval za mikinu, než jsem pochopila, že nechce u krku cedulku.
Nevšimla jsem si jí.


Eliška mu ji ustřihla a byl klid.


Podobně to měla Eliška, když byla menší. Nesnesla u ničeho cedulky.
Teď už je občas přežije.

12 komentářů:

  1. Mna sa o tom ze Mathis nema rad cedulky snazil presvedcit psycholog z playgroupu, vraj sa preto vyzliekal, ale nam to nepomohlo:-(
    Kiez by to bolo slo tak lahko, ustrihnut cedulku a je koniec.

    OdpovědětVymazat
  2. Jára je taky nesnáší. A já vlastně taky ne:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba ho škrábou. Já mám dost citlivou kůži a cedulky taky nesnáším - opravdu mě škrábou. Pamatuji si, co to bylo za boj s rodiči, když jsem byla malá, nevěřili mi to. Jakmile se mají cedulky přímo dotýkat těla, tak je u svého oblečení prostě stříhám.
    Staňka.

    OdpovědětVymazat
  4. No, tady se nedivím, mě taky vadí, aspoň občas. Některé jsou takové škrabavé, protivné. Ustřihnout, to je dobrá volba.

    OdpovědětVymazat
  5. Já dokonce nemám ráda ani hodinky, když jsem je nosívala (dokud nebyly mobily), tak jsem si je vždy v práci nebo ve škole sundávala a dávala na stůl, ale třebas náramek z kamínků (když je volnější) klidně nosím. Cedulky mi vadí, když jsou ze strany na boku. Hrozně mě to škrábe a můžu se zbláznit, dokud to neustřihnu.:-) Syn naštěstí cedulky snese, ale nesnese 95% pracích prášků, aniž by měl vyrážku, říká, že ho to štípe jako komáři. :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to nám cedulky nevadí, ale obvaz, náplast to je úplně katastrofa.... jednou v nemocnici jsme dostali nemocniční náramek, Matěj tak dlouho vyváděl, až se mu ho podařilo přetrhnout...sestřičky koukaly, prý to nejde :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Cedulky na krku taky nesnesu, dřou. A hodinky na ruce taky ne.

    OdpovědětVymazat
  8. Amélko nic si z toho nedělej. Mému taťkovi cedulky vadí pořád! :-) A kdo myslíš, že mu je odstřihává? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsem měla taky, já je odstříhávám i dnes. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně dětem vadí cedulky. Koušou. I někteří dospělí jsou na ně hákliví.

    OdpovědětVymazat
  11. Já ho chápu. Cedulky koušou. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ja skubu cedulky ze svejch hadru i dneska... A uz nejsem zrovna zobak Obtezuje me material - skrabe. Jsem takovej maniak, ze nesnesu nic jinyho nez bavlnu, vlnu a kuzi. Zaden polyester nebo jakejkoliv jinej syntetic material...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...