sobota 3. srpna 2013

Jenda nezvládl příjezd holek z tábora 2


... Jenda plakal několik hodin, tloukl hlavou nebo pěstí do polštáře a nebyl k utišení.


...nešlo odvést pozornost ani ho nijak zabavit.


Několikrát jsem ho musela převléknout, jak se potil...


Chvíli kousal pentličku...


..občas ruku.




Nic nepil, tak jsem mu musela vodu dodávat stříkačkou.



Holky mi chtěly vykládat zážitky z tábora a Jenda ten stres a hovor nezvládal.



Když mi přehodil špagát okolo krku, docela mě vyděsil.


Občas se sama sebe ptám, zda by byl schopen někomu ublížit...


...a děsí mě, když si na tu otázku odpovím...


Autisté (často) nedomýšlí důsledky svého chování.

Fotky z 28.7. 2013
O komentáře tentokrát nestojím, nezlobte se.
Já vím, že TOHLE nesmí dělat....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...