sobota 10. srpna 2013

Už tam budeme?


Cestovní hra "Už tam budeme" se Jendovi nelíbí.


Sice ho zaujal kufřík, ale hra samotná už nikoliv.


A to ji nehrajeme ani podle pravidel.


Zdánlivě jednoduchá pravidla jsou pro Jeníčka i tak složitá.


Navíc nikam necestujeme, tudíž tahle varianta stejně nepřichází moc v úvahu.


Myslela jsem si, že jednotlivé kartičky Jendovi ukážu, přečtu, něco mu k tomu řeknu, rozvedu nějaký příběh ap.
Líbilo se mi, že kartičky jsou jednoduché a pěkně barevné.


Ale Jeníček se čertil a házel kartičky na zem.




Povedlo se mi nalákat ho na pár obrázků - jako např. traktor, autobus, plot, letadlo, jeřáb nebo auto...





...a to bylo asi tak všechno.



Chtěl si hrát s Legem a kartičky ho nezajímaly.


Vlastně je škoda, že jsme něco takového neměli, když byly holky malé. Ty by to jistě s radostí uvítaly.
Možná i dnes, kdybysme jezdili někam na výlety....


Pravidla hry jsem našla ZDE:

Konec zlobení v autě ! Jednoduchá a vtipná cestovní hra „UŽ TAM BUDEME ?“ není jako tisíce jiných, které znáte. Smyslem této hry je zabavit děti na dlouhých cestách. Hráči si rozdají po pěti kartách a během cesty hledají z okének reálné situace, které jsou na jejich kartách vyobrazeny. Pokud daný motiv najdou ( silničář, plešatý řidič, zvířata v ohradě, rybník a spousta dalších…..) odloží kartu a přičtou si body podle obtížnosti. Vítězem je ten, kdo má v cíli Vaší cesty nejvíce bodů.






12 komentářů:

  1. Jee tak to je skvela hra! Zrovna hledam neco, cim zabavit dceru v aute, toto by mohlo fungovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nadpis mi připomněl naše děti. Ještě jsme ani pořádně nevyjeli z města a už se ptaly kdy tam budeme. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi Jendovo tričko, takové bych chtěla taky, pro sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. je škoda, že to Jeníčka nezaujalo, barevné kartičky většinou zaberou
    tak třeba nějaká jiná, podobná

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle hra mi uplne pripomnela hru, co jsem vzdycky hravala s tatkou v aute jako mala... mel ji jeste ze skautu... vzdycky vymyslel predmet/zvire/rostlinu a kdo uvidi prvni... ten dostal bod... nebo kdo uvidi nejvic tech predmetu... vzdycky jsem prohravala, ptz jsem spatne videla a navic byla porad zasnena, takze jsem okoli vnimala jen obcas... tak jsem ji taky nemela rada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my jsme podobné hry hrávali jako děti (hlavně když jsme jezdili s babičkou a s dědou do Čech), ale nás to bavilo a aspoň jsme v autě nezlobili:-P

      Vymazat
    2. U nas to bavilo nejvic tatku prave... ja jsem nejradsi spala:D co je zlobeni v aute jsem do te doby, nez jsem zacla cist vas blog, nevedela:D ale chudak Jenicek, zajimalo by me, ceho se vlastne v aute boji, pokud jste tam sami dva...

      Vymazat
    3. Teď - po letech, je to mnohem lepší. Jeník nezvládá změny, takže když místo 2 lidí, je nás najednou víc - holky, mamka...když jedeme nakoupit, když se zastaví a auto nejede, když mluvíme, když jedeme k doktorovi...Od té doby, co má v autě iPad, tak to zvládá líp:-) Ale i tak si s ním daleko netroufnu.

      Vymazat
  6. Tak aspoň se můžou kartičky použít jako názorné obrázky, kde může ukazovat a pojmenovat.
    Zatím ho baví lego, to je taky fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví ho Lego, to je fajn, ale zase tím "absurdním" způsobem. Vymýšlí mi "hry" - od levlu 1 jako na iPadu....staví překážky, kostky, autíčka, domečky a dudlík nebo Krtek plní úkol a musí dojít do cíle...když nehraješ, jde do afektu... A tohle by vydržel od rána do večera:-(

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...