neděle 4. srpna 2013

Konečně zapršelo


Ta vedra mě ničí.
Venku 37, doma 33 st.


Jendovi horko, zdá se, nevadí. Díky Bohu.


Rád se houpe v křesle se svými kamarády, přikrývá se dekou a je (občas) spokojený.










K večeru jsme ještě stihli vyvenčit Betynku.


Dala jsem Jendovi krátké tepláky.
Schválně.
Možná to nevypadá nejlíp, ale pryč jsou doby, kdy mi na tomhle záleželo.
Kdyby tu byla moje babička, vynadala by mi, že už to Jenda nemůže nosit a tepláky by vyhodila.


Já jsem ráda, že je má na sobě. Kraťasy nosit odmítá, a tak se mu snažím dávat tepláky, ze kterých už vyrostl.
Ještě před pár dny je nechtěl a tahal nohavici dolů, čímž mi říkal, že tyhle krátké kalhoty nosit nebude.


Dnes neprotestoval.
S Betkou jsme byli venku pár minut a pak se zvedl silný vítr. Jeníček nemá vítr a déšť rád, i když už u toho nepláče jako roky předtím...


Chtěl rychle domů... za dveře.


... bouřku jsme pak sledovali přes vchodové dveře.


Čekali jsme na holky, až přijdou z koupaliště.


Asi po 10 minutách řádění přírodního živlu obě přiběhly.
Eliška měla naštěstí brýle, takže jí prach ani písek nepadaly do očí.
Na hlavě měla ručník a vypadala jako strašidlo.


Šárka pro změnu přiběhla bosa - s botama v rukách.


Obě byly na kost promočené a už se těšily do tepla našeho bytu.


8 komentářů:

  1. Ta první fotka , jak Jeník spí v křesle je kouzelná.
    Zajímavé je, že mu není horko. Aspoň, že ty vedra snáší dobře, máš o problém míň. Nevadí, že má krátké tepláky. Ať se každý stará o svou krásu, udělá líp než se starat o jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nespí, jen na chvíli zavřel oči. Hyperaktivita mu nedá usnout:-) A navíc spí jen ve své posteli. Nikdy neusne na gauči, v křesle ap. Rituály jsou rituály.

      Vymazat
  2. Tak to ste teda mali rusny den, a ked uz zaprsi tak je u toho aspon taketo drama.
    Moja mamka tiez riesi podobne modeli ale mne pridu prima, obom mensie veci sedia lepsie v pase a nepadaju im takze na pohyb vonku su vhodnejsie, mne pride ze pre Jendu by vhodna dlzka bola tak o 20cm sirsia v pase. No a tie fotecky v kresle su moc roztomile, kiez by takych momentov bolo viac.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Nám taky vedro nevadí, i když se mi zdá, že moje dítko je daleko více hyperaktivní v létě, nevím, zda to je takto normální u všech ADHD, ale prostě se nedá zastavit, je jak když mu sluníčko stále dobíjí baterky a taky mnohem rychleji jedná, než přemýšlí (k mé nelibosti). No ale v paneláku jsme bydleli několikrát a to je peklo i pro mě a to já snesu dost. Takže vás lituju, to se určitě nedá ani usnout. Křeslo je skvělé, kdybychom ho měli kam dát, hned bych ho brala taky.:-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jendu horko v hyperaktivitě taky nijak nebrzdí, možná naopak ho popohání. Ono to křeslo nebylo kam dát. Docela dost tu zavazí - nedostanu se do komody, zmenšilo už tak miniaturní prostor v naší "půlce" obýváku, ale je to o prioritách. Mí autisté se rádi houpou a proč jim to nedopřát:-)

      Vymazat
  4. Náhodou mu ty krátké kalhoty sluší, jak tříčtvrťáky, takže žádný problém :))
    Jinak u nás taky pršelo, ale až úplně v noci, a já mám ráda, když prší ve dne, šumění deště dává mojí duši klid a tak nějak mě déšť fascinuje.
    A dnes už tu máme zase horko:D

    OdpovědětVymazat
  5. Prima, jak to řešíš s krátkými tepláky. A ten názor se mi taky líbí - dnes mi nevadí... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bouřky jsou nebezpečný, nedivím se, že ses bála. Hlavně, že se holky dostaly v pohodě domů.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...