sobota 17. srpna 2013

Jendův oblíbený trdelník


Líbí se mi, jak se Jenda odhodlává jíst nová a nová jídla.


Nejraději má buchty a podobné lahůdky.


Člověk aby kvůli němu třikrát týdně pekl.


Obě mé děti s autismem měly chuť na trdelník...


...a co by pro ně maminka neudělala...
Baštil, až se mu dělaly boule za ušima...

11 komentářů:

  1. To je krása :) trdelník i Jeníčkův apetit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Si sikovna ze vies upiect taku dobrotu, ja sa o to ani nepokusam.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně vypečený trdelník, jsi výborná kuchařka i pekařka! Je príma, že se tvé práce dostane i ocenění. Horší jsou frfňové, člověk se s tím cicme a oni pak ohrnujou nos... :-)
    Jeníčkovi skutečně chutná a tím ti dává metál. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty děláš doma trdelník? Já ho znám jenom z trhů, je dost drahý, ale jednou za rok na vánoce si ho koupím. Nenapadlo mě, že se dá dělat i doma. I když to je asi dobře, když vidím sladké, tak se neznám! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem dělala trdelník na plech, ale to není "stejné" - TAK, jak to autisti chtějí, tohle se osvědčilo víc. Těsto natáčím na trubičky na kremrole: http://www.noto.cz/kuchyn/potreby-na-peceni/formicky-vykrajovatka/trubicky/trubicka-cukrna-kremrole-10ks.html

      Vymazat
  5. Taky jsem buchtová, ale trdelník jsem doma nikdy nepekla. Ten tvůj musel být fakt dobrý, protože ty boule za Jeníčkovýma ušima, opravdu vidím. ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníčkovi opravdu chutná. Také peču trdelníky a děcka je mají rády. Tvoje vypadají krásně a nepochybuji, že jsou výborné.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo by neměl rád trdelník! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věřím, že děti baštily o sto šest, jen když je vidím, tak bych vám jeden trdelník čmajzla přes internet a baštila bych si taky :) Ty jsi šikula, už jen od pohledu ty trdelníky vypadají lahodně!

    OdpovědětVymazat
  9. Píšeš "obě mé děti s autismem" - některá z tvých dcer je taky autistka? To jsem nevěděla.

    No jo, buchty, já a brácha jsme taky jako děti měli rádi. Teď už sice tolik buchty nepečeme a nejíme, jsem vybíravější (ale mám ráda třeba perník na plech, nebo tak, a kdysi jsem zkoušela muffiny :))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...