středa 14. srpna 2013

Jenda skáče na jedné noze


Každý večer po 18. hodině chodíme na zahradu.


Jenda si z toho udělal pěkný rituál.
V posledních dnech je k tomu i přijatelné počasí a nejsou vedra.
Jen když jednou pršelo, tak pak dva dny Jeníček nechtěl nikam jít, ale jinak super.


Před pár dny mě Jenda překvapil a začal najednou sám od sebe skákat na jedné noze.


Ještě před půl rokem jsem nedovedla paní z PPP odpovědět na otázku, zda Jeníček umí skákat na jedné noze... Na povel to neudělá a samotnému se mu nechtělo.


A teď začal sám od sebe.


Chválila jsem ho, jak je šikovný...


..a pak jsem mu navrhla, aby zkusil i skákání na druhé noze.
To mu moc nešlo, a tak se vrátil ke skákání na levé noze.





Sám z toho měl radost.


Jen jednou nabral takový "držkopád", až jsem se divila, že to vybral...




Lekl se ...a pak už skákat nechtěl.


Ještě jsme si chvíli kopali...



...a nebo pouštěl míč ze skluzavky... To je taky oblíbená zábava.


Na poslední fotce mi ukazuje, kde je míč... že ho musím jít podat.
Bojí se totiž chodit do vysoké trávy, aby tam nebyli nějací hmyzáci...

6 komentářů:

  1. Jak se stalo že se Jeníček bojí hmyzu? Pamatuju si na kamarády pabouky a brouky ve sklenicích...(brrrr - moje noční můra :-) ) a jak si je bral domů...a teď se jich bojí?
    Jinak pěkný článek je vidět že má radost z vycházky :-)
    Mějte se!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je vidět ta jeho radost z nově naučeného! Krása přítomného okamžiku! A Tys to tak krásně zdokumentovala! Chodíte navečer kvůli chladnějšímu počasí, nebo i že je venku méně lidí? Jeníček je nejspíš levák, když hlavně využívá levou nohu. Mějte se pohodově. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naučil se chodit ven, když byla ta vedra, tudíž jsem mu řekla v 18:30 h. (až bude "chladněji") a od té doby tradici dodržuje a bedlivě sleduje hodiny:-)

      Vymazat
  3. Ten teda skace, vies ako je to narocne takto poskakovat? Ale mozes mu skusit nakreslit kriedou tu skolku ci jak sa to volalo s cislami, mozno by ho to bavilo. Cisla a skakanie.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že to zkusí znovu. Potřebuje nabrat jistotu a každý jsme jednou začínali a padali... Je to bezva pokrok!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...