pátek 9. srpna 2013

Kvarteta



Když už nevím co vymyslet, abych Jendu zabavila, tak na chvilku otvírám kouzelný kufřík.
Kufřík, který byl prvotně určený pro holky.
Když přijde asistent nebo asistentka, chci alespoň pár minut věnovat svým dcerám a hrajeme spolu občas karty.
Kvarteta máme všichni rádi.


Jenda si tentokrát vybral stará auta a mince.


Důležité je, aby na kartičkách byla nějaká čísla.


Třeba  - ze kterého roku ta která mince je...




Já jsem mu vybrala hudební nástroje.
Nenásilnou formou ho tak učím další slovíčka v rámci jeho slovní zásoby.





Jeníček má nejraději stará auta.



Nejdůležitější je - ze kterého roku auto je...



...a hlavně: KOLIK kilometrů jede za hodinu...


Houby, zámky, motýly a jiná kvarteta si necháme zase na příště.






Je těžké zabavit hyperaktivního autistu, ale občas i Jenda soustředěně naslouchá a (zrovna v tu chvíli) nemá čas na zlobení:-P


5 komentářů:

  1. Žasnu nad tím, co vše může sloužit jako pomůcka k učení. Kvarteto jsem nikdy neměla ráda a teď vidím, jak je užitečné. Skvělé.

    OdpovědětVymazat
  2. Kvarteto jsem už nehrála ani nepamatuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná historická sbírka, žasnu...opravdu hezčí než součastná kvarteta :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že čísla mu půjdou hodně dobře!
    A koukám, kolik máte kvartetových balíčků...pěkná sbírka!

    OdpovědětVymazat
  5. Prima, že Jeníčka baví. Víš, na čem máš stavět.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...