pondělí 26. srpna 2013

Obložený chlebík


Jeníček si vzpomněl, že mu někdy dělám z chleba různé panáčky nebo prasátka.


Moc zeleniny jsem tentokrát k dispozici neměla. Nikdo nechtěl jít nakoupit.


Očíhla jsem lednici a improvizovala jsem z toho mála, co jsem našla.


Rajčata a papriku má Jenda rád, to bylo v pohodě.



Na končetiny jsem zkusila použít sýr Eidam.


Ten jí Jenda JEN občas a jedině nastrouhaný.



Nakrájený ho nechce.
Chvíli zkoumal co to je...a nevypadal nadšeně.


A nakonec jsem ho přemluvila, aby alespoň kousek ochutnal.



Zašklebil se a sýr vyplivl, ale i tak byl úspěch, že vůbec ochutnal.


Na úplný konec si nechal suchý chléb s kuřecí šunkou - v posledních dnech jeho nejoblíbenější jídlo.


To by mohl jíst několikrát za den.


A za odměnu bonbónek - už si ho umí sám rozbalit...

6 komentářů:

  1. Krok za krokem, tak by se mohl jmenovat tvůj seriál. Sice ne tak komediální, jak ten americký, spíš o něco dojemnější, ale hlavně, pravdivý.
    Gratuluji k dalšímu úspěchu!

    OdpovědětVymazat
  2. S takovými veselými chlebíčky je radost jíst a hned je i konzumace jídla zábavnější. Perfektní nápad! A Jeničkovi další super bodíky za pokroky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, no vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad.Moc zdravím.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. S nazdobeným chlebem je to dobrý nápad. Jendu spíš baví jídlo potom sníst.
    Držím vám palce s návštěvou u babičky. Fotky si Jenda se zájmem prohlížel, tak snad bude zvědavý i na originál.
    Mějte se všichni sluníčkově. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Prima, že Jenda rozšiřuje jídelníček. A sýr prostě ne!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...