čtvrtek 22. srpna 2013

O koupání neříkat dopředu


Jenda se nerad koupe.
Když byla ta velká horka, nabídla jsem mu dokonce, že mu v kuchyni rozložím na zem ručník a dám mu lavůrek s vodou na osvěžení, aby si mohl máchat alespoň ruce, ale Jeníček odmítl.


Koupání není Jendova oblíbená činnost.
Nikdy nebyla.


Dokud měl kouzelné fazolky, tak to přežil a chvilku si po koupání ve vodě se "zvířátky"  hrál.
Fazolky před pár týdny došly a nejsou k sehnání.


Teď je to s koupáním horší.


Nesmím mu to říkat příliš dlouho dopředu.
Nejlepší je to tak minutu předem.
- "Jeníčku, až bude 18:00, tak se půjdeš koupat."
Jeníček tak nemá moc času na protesty (ani na strach).



Tentokrát Eliška řekla Jendovi, že se bude za hodinu koupat.


Jenda plakal a třepal se.


Musela jsem jeho "utrpení" zkrátit a jít ho koupat dřív, než jsem měla v úmyslu.







Bez fazolek tam však Jenda dlouho nevydrží.
Většinou chce okamžitě po umytí ven.


Zkoušela jsem mu ve vaně nabídnout kouzelný ručník nebo pěnová písmena a čísla, ale neuspěla jsem.


Někdy se nechá ukecat na hraní s vodní pistolkou....ale není to často.


A stále platí podmínka: žádná pěna do koupele.
To maminka je na tom úplně obráceně - čím víc pěny, tím lépe:-)

21 komentářů:

  1. Nemáš to jednoduché. Dítěti nevysvětlíš, že je to pro něho dobré, když je v takovém stavu. Přeji hodně trpělivosti. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Joooo, to trošku znám, spíš tedy u mytí vlasů, to byla katastrofa, voda v očích je moje smrt, takže Jeníčka chápu :-)) Ale já jsem z toho nevyrostla, voda do očí mi nesmí dodnes. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Snad se to do budoucna zlepší, chudák Jeník, musí ho to strašně i vyčerpávat a to nemluvě o Vás. Matěj má naštěstí vodu rád a když proti něčemu pláče nebo protestuje trvá to nanejvýš pár minutek, takže v tomhle jsme to měli supr. Na to aby člověk měl opravdu nervy ze železa...a čím je starší, pronese jen " ach joo" a udělá co má....nikdy doma ale nechce do sprchy, vždy jen vana, ale teď mi babička oznámila, že se u ní sám sprchoval...takže další pokrok vpřed...přeji spousty takových pokroků :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s věkem se to lepší, u nás velmi pomalu. Gratuluji ke sprchování u babičky, jen my víme, jak velký pokrok to je.

      Vymazat
  4. tady mají skladem
    http://www.kukacka.cz/detske-zbozi/zabava-ve-vane/fazolky-do-vany

    OdpovědětVymazat
  5. Marci tady je odkaz na web, kde fazolky mají.
    http://www.mojedetatko.cz/fazolky-do-vany-ocean/d-75473/

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím to, nejvíc mě na tom štve poštovné - od 90 do 140 Kč. Ale do Mostů u Jablunkova pro to nepojedu. Děkuju.

      Vymazat
    2. přes heureku: http://hrackyhracky.cz/detail-zbozi/do-vany-k-vode-96:1:1/fazolky-do-vany-ocean-4195.html

      Kontakt je na Prahu 5

      Jarka

      Vymazat
    3. Dík. Už jsem je zkusila objednat na mojedetatko.cz, snad budou (ještě) skladem.

      Vymazat
  6. Dobrý den,
    dnes mě naapadlo něco, co by Vám možná mohlo pomoci. Ne ohledně koupání, ale spíše z hlediska různých her. Zjistil jsem, že v některých městech fungují půjčovny her, často v rámci knihoven, ale i jinak, kde vám mohou půjčit různé hry. Nemusela byste tak za ně utrácet, a když se Jendovi nebudou líbit, aspoň neproděláte. Zkuste se podívat po nějaké ve Vašem okolí.

    Tomáš Cyprián

    OdpovědětVymazat
  7. Chuďátko :) Úplně mě trhá srdce, jak se tváří zoufale. On nemá rád vodu nebo proč? Já když jsem byla malá (ale fakt jako hodně malá, mimino, kojenec) tak jsem se bála ve vaničce a dokud mě někdo nedržel za ruku, tak jsem řvala jako by mě na nože brali :)

    Snad se to časem zlepší - a no jo, ve vaně je to fajn, já si nedávno hrála na malý dítě a foukala jsem do pěny - a jakou jsem z toho měla dětinskou radost :DDD

    OdpovědětVymazat
  8. k sehnání tady? http://www.nehtynes.cz/kouzelne-fazole-8-ks-v-baleni/d-485/
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, podívám se. Objednávala jsem je na dvou místech a nebyly. Zkoušela jsem to pak přímo u té firmy a odepsali mi: Již nějaký čas jsou hračky do vany „dočasně nedostupné“, takže jste to možná zkoušela, ale zboží již nebylo k dispozici.
      Je to proto, že od 20. července platí (opět) nová legislativa EU pro testování hraček, takže všechny námi nabízené produkty musí být znovu testovány.
      Situace je momentálně taková, že Fazoky do vany již nově otestované jsou, vyrábíme jim nové obaly, chystáme nové druhy a vše bude k dispozici cca na začátku září. S Kouzelným Bublíkem je to složitější, výrobce se rozhodl produkt inovovat a minimálně do konce tohoto roku nebude k dispozici. Produkty Calafant již novou certifikaci mají.

      Vymazat
    2. Dívala jsem se na odkaz. Tohle není ono:-) To je nějaká sběratelská série "tvrdých" fazolek. I tak díky.

      Vymazat
  9. jake fazolky? Třeba by je mohl někdo jiny sehnat v jinem meste a poslat. Klidne bych se ti u nas podivala.

    Jinak ja mam doma pravy opak. Sileny vodomil. Jeci, když ho z vany, sprchy taháme. Koupelna musí byt neustale zamcena, jinak by tekla voda proudem. Ti naší dva kluky bychom měli dat dohromady a pak by z nich vypadli 2 normalni kluci :-) Vy mate vse obracene nez my

    OdpovědětVymazat
  10. On sa v tom kresle uplne zabydlel, ma tam uplne vsetko co potrebuje.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  11. Snad ty fazolky brzo sezenete.
    Prominte. Amelie, chtela bych se zeptat. Nevadi Jenickovi, kdyz ho v tomhle "nestesti" fotite? Nebreci a nevzteka se vic, jako kdyz nefotite? Jen se ptam, nevim o aut. detech nic. Nebo (jak si myslim ja) je zvyklej kvuli blogu a je to pro nej jako jeden z jeho ritualu, ze ho fotite? Dik. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nevadí, už jsem na to odpovídala několikrát. Je zvyklý, že fotím všechno a neřeší to. Asi foťák k mamince patří. Nefotím jen jeho, i přírodu, kameny, oblohu, domy, cokoliv, Jenda to neřeší.

      Vymazat
  12. Jára pěnu taky nerad...Teď ho musím do koupelny taky nahánět, protestuje, ale spíš proto, že je tolik zajímavějších věcí...
    Je to škoda, že nemá Jeník vodu rád. Plavání je docela dobrý sport pro děti s nějakým handicapem...A výhoda je, že zaplavat si může jít celá rodina. Ale třeba se to časem změní. U nás to tak taky bývá...

    OdpovědětVymazat
  13. Podívám se u nás po fazolkách :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Tady je každá rada drahá. Moje vnoučata, jako dnes, bych naopak z vody nedostal.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...