neděle 11. srpna 2013

Langoše


Dnes nebyl nejlepší den.


Nelze "domlouvat" dětem v pubertě. ....nic si z toho nedělají a nadále se chovají jako....

Marné promlouvat do duše dospělému bratrovi...


...to na blog nepatří, jen to poslední týdny až příliš zaměstnává mou mysl a vnáší to do už tak chaotického a zmateného života další stres.

Bolí mě noha. Je to možné, že už je to dva roky, co do mého života zasáhla hluboká žilní trombóza a co musím brát léky na neuralgie... ? Přijde mi, že to není tak dávno...ale asi ano.
10.8. 2011 mě vezla RZS do nemocnice. Denně děkuji Bohu, že jsem to přežila. Na těch pět dní na jednotce intenzívní péče nikdy nezapomenu, ale budiž mi to poučením do dalšího života. TOLIK věcí se za ty dva roky změnilo.
Ze čtrnácti tabletek denně na bolesti mi zbývají už "jen" čtyři... a jednu z nich mám dávat (od července) večer a ráno v poloviční síle, ale...není to ono...   cítím to víc, než bych si přála.
Chci to vydržet. Snažím se. Chci být zase bez léků....
Návštěvy ambulance bolesti jsou příjemným zpestřením mého života. Zvláštní - vždycky se na ten výlet do Prahy těším.


Na konci každého náročného dne vyzdvihuji pozitiva. Nechci myslet na to negativní. Nemůžu myslet na to negativní, jinak bych se zbláznila.
Ani dnes tomu nebude jinak.


Zadělala jsem těsto na langoše a Šárka je sama udělala.
Sama nastrouhala sýr a došla koupit kečup.
Maličkosti, ale potěší.


Nejlepší byl Jenda.
Strašně se mu líbilo ozdobit všem langoše strouhaným sýrem.
Nikdo neprotestoval, že mu Jeníček strká "pracky do jídla".
Málokdy se sejdeme všichni u stolu. Jenda sice pobíhal sem a tam, ale i to se počítá.


Šárka dávala Jeníčkovi ochutnal celý langoš.
Bránil se, že nesnáší česnek....tak jsme mu ho tam nedali.


Chvíli langoš pozoroval a přemýšlel, zda se neotráví...
Ani jsme s holkama nedutaly, aby si to nerozmyslel a neutekl.


...a nakonec si dvakrát kousl :-)
Díky Bohu za ty jeho malé pokroky.

A jinak mě potěšilo počasí. Konečně se umoudřilo a doma máme "jen" 26,5 st. Konečně se dá v noci spát.

13 komentářů:

  1. Marcelko zlatá, jsem rád, že dovedeš nacházet ta pozitiva. Zlatíčko, ty si nemůžeš dovolit žádnou další starost! Bratr je dospělej a svůj osud si utváří sám. Je to bratr a chápu, že ti není lhostejný, ale někdy je nutné postupovat radikálně. Mluvením do duše nezmůžeš vůbec nic.

    Jeník mě občas překvapí. To tebe asi taky, že? Jsem moc rád za něj, že má tak skvělou maminu.
    Už asi pět let jsem neměl langoš. Vlastně loni jo na koupališti v Dlouhé pláni. Teď na něj mám chuť! Mějte se, jak nejlíp je to možné!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja vim, ze nemas rada anglicke texty, tohle je kus pisnicky, pri ktere si na Tebe vzpomenu.

    My best friend gave me the best advice
    He said each day's a gift and not a given right
    Leave no stone unturned
    Leave your fears behind
    And try to take the path less traveled by
    That first step you take is the longest stride

    Muj nejlepsi pritel mi dal tu nejlepsi radu,
    rekl, ze kazdy den je dar a ne samozrejme pravo.
    Zadny kamen nenech neotoceny,
    sve obavy nech za sebou
    a pokus se zvolit si tu mene proslapanou cestu.
    Prvni krok, ktery udelas, je tim nejvetsim.

    Jinak langose miluju, segra dela ty nejlepsi. S cesnekovou vodou, kecupem a syrem. Mnam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anglické písničky mi nevadí, spíš to, když někdo záměrně v řeči nahrazuje české výrazy anglickými, dělal mi to ex a jsem na to háklivá:-P Každý den, každou chvíli beru jako DAR. Kéž bych to naučila i holky.

      Vymazat
  3. Langoše vypadají nádherně, taky jsem je už dlouho nedělala, takže díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje, mě se úplně sbíhají sliny. Langoše už jsem neměla ani nepamatuju. Musím na netu najít recept a zkusit domácí :) ňam!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Langoše dělávám a rodina má ráda. Taky jsem se hodně bránila práškům na vysoký krevní tlak. Mám je od června letošního roku a pořád jsem se s tím nesmířila. Taky bych chtěla být bez léků.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marcelko, marně jsem přemýšlela, co k večeři - ještě, že čtu tvůj blog :-)
    - jdu zadělat těsto na langoše
    Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Já myslím, že JE šťastný. Díky tomu, že ho nikdo nenutí do role, do které nechce být nucen, nikdo mu neubližuje, nikdo nesráží jeho sebevědomí... A díky tomu, že ho přijímáme a milujeme takového, jaký je, díky tomu dělá pokroky. Každý den překvapí nějakou novinkou.

      Vymazat
  8. Mňam, na langoše už si brousím zuby delší dobu. Budu pak šťastný... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jej, to je náhoda, já jsem je dělal včera :D hlavně že Jendovi chutná :))

    OdpovědětVymazat
  10. To je prima! Dobrotka a ještě k tomu pohoda.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...