pátek 23. srpna 2013

O2 - Boříme hranice


- "Mami, když se jezdí do ciziny, staví se ještě na hranicích?
Tady píšou, že O2 boří hranice.
A kde už je rozbourali?
To je strašný, že bořej hranice, vždyť se sem budou pašovat drogy, budou sem utíkat uprchlíci...
Mají na to vůbec stavební povolení?
A proč to neboří nějaká stavební nebo demoliční firma, proč to dělá O2?
Bych je zavřel, když nám tady bořej Čechy.
Proč je bouraj?
Už to bylo ve zprávách, že bořej hranice?
Ještě že mám Vodafone, ten hranice snad neničí....
Jak si to vůbec můžou dovolit?
A proč zrovna O2 to dělá? Proč ne někdo jinej?
Řekni všem kamarádkám, který mají O2, aby si změnily operátora. Mají se soustředit na smsky a na volání a ne na ničení Čech... ..."

Další půlhodinu se se mnou dohadovala, pak jsem ji vyhnala, protože už jsem toho měla plné zuby...


....a Eliška to zakončila tím, že se se mnou nebaví.....
Tipuji, že jí to nevydrží ani pět minut:-P


2 komentáře:

  1. vím, že ve finále to k smíchu není, ale moc děkuji za tento příspěvek, protože je velmi vtipně napsaný.
    Eliška je inteligentní a snad se v životě dokáže nakonec s běžnými situacemi rozumem vyrovnat i když to nebude mít jednoduché.
    Jaana2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuji za komentář. ANo, je chytrá a často nad vším moc přemýšlí.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...