neděle 25. srpna 2013

Příprava na návštěvu u babičky


Moje maminka se musela přestěhovat a Jenda k ní odmítá jít.


A tak jsem bráchovi půjčila foťák a poprosila jsem ho, aby "nový" byt pro Jeníčka nafotil.


Líbilo se mi, jak to brácha vzal poctivě...


Vyfotil i schody, dveře, chodbu...


...koupelnu, včetně umyvadla a WC...


...televizi i ložnici...


...dokonce i pohled z okna...


.... také různé skříňky, kuchyň, gauč...




Společně si to pak několikrát prohlíželi....



Jenda u toho měl ruku v ústech, ale bylo vidět, že je přece jen zvědavý, jak to u babičky vypadá.




A zítra to asi poprvé zkusíme, tak nám držte palce.



18 komentářů:

  1. Už nějaký ten rok,si sem chodím číst,co se u Vás děje..mám ráda Vaši rodinu...odhodlání a snahu všech kolem Jeníčka,obdivuju všechny co se snaží pomáhat a jsem jim moc vděčná...doufám,že budete mít ve své blízkosti jen samé prima lidi,moc Vás zdraví a přeje všechno nejlepší Dramilla

    OdpovědětVymazat
  2. Ty náramky mne u tvého bratra překvapují, že jich má, jako muž, tolik.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelo, palce držím stále a zítra budu ještě víc:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Tak držím pěsti, aby návštěva dobře dopadla. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marci držím palce ať se zadaří a užijete si všichni pohody.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý nápad vše předem nafotit. A hodný bráška! Držím palečky!

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezký, jak na to kouká se zájmem. :) Půlka úspěchu.
    Držím palce, aby to vyšlo. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi úžasná, jak ti nedocházejí nápady. Věřím, že zpráva z návštěvy bude příznivá.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyborny napad, vlastne si ani neumim predstavit, jak to cele jeste vice ulehcit. Tohle by se mi strasne libilo, kamkoli se vydavam na nova mista.
    Myslim na vas.

    OdpovědětVymazat
  10. To je fakt dobře a důkladně nafocené, krok za krokem. Brácha je důsledný!

    OdpovědětVymazat
  11. Jakpak by ne, samozřejmě, že palce, spíše pěsti jsou nastavené přímo pro Tebe, Amélko! Moc doufám, že to dobře dopadne.
    Mimochodem, taky jsem si, stejně jako Pavel, všimla těch náramků, zajímavé :) Ale hlavní je, že Tvůj brácha je prima brácha!

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý deň Amélie chvalabohu za rodinu akú máte Váš brat je jednoducho senzačný - prajem Vám do života len to najlepšie a čo najviac pokrokov s Jeníčkom. Ste neskutočná MAMA. Miriam

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...