neděle 25. srpna 2013

Jenda dělá ledovou tříšť


Šárka měla chuť na ledovou tříšť...


...a mně se do akce podařilo zapojit Jeníčka.


Kolikrát je to jen minuta či dvě - podívá se nebo něco zamíchá...


...ale já jsem za tyhle a podobné chvíle neskonale vděčná.
Na chviličku se odpoutá od svých rituálů, vyleze ze své ulity a "pomůže" mi v domácnosti.
Každý krok vpřed je DAREM, za kterým jsem moc ráda. Ještě pořád mám v živé paměti, jak na tom byl Jeníček před 2-3 lety, a vím, že NIC není samozřejmost.
Za každým pokrokem je spousta a spousta hodin nácviků a trpělivé práce.


Chtěl ochutnat, zda to holky budou mít dobré.


A dokonce mi někdy hlídá čas. Fascinují ho čísla a digitální hodiny, tak proč toho nevyužít.

Řekla jsem mu v KOLIK hodin to musíme "zamíchat" a Jenda si  třeba někdy vzpomene...
A když ne, tak mám pro jistotu upomínku v mobilu.


Kávovou tříšť jsme holkám donesli do pokojíčku a Šárka byla nadšená.
Pro Elišku to byla ZMĚNA - TUHLE barvu tříště ještě neviděla, tak měla trošku problém, ale Šárka chtěla přidat a to je největší pochvala "kuchaři"....


Šárce jsme tam přihodili borůvky a jahody z dortu, který si udělala, Elišce jsme to tam raději neházeli, přece jen: do tříště ovoce nepatří:-))

A stejně jsem ráda, že ty tři čertíky mám.
Není to s nimi jednoduché, dávají člověku pěkně zabrat, ale přesto je s nimi (občas) legrace.

17 komentářů:

  1. Jenda je šikula :) a vypadá to, že to byla velká dobrota.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá zajímavě, mixovalas s něčím? to je výtažek z kávy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl takový pokus. Udělala jsem studenou kávu s cukrem a dala jsem to do misky do mrazáku. Po 3 hodinách jsem to vidličkou rozmíchala, a po hodině znovu a po další ještě jednou, než to mělo tu správnou konzistenci.

      Vymazat
  3. P.S.je výborné, že máš takového pomocníčka-hlídače. V pátek jsem pekla sekanou a spolehla se na minutovník na troubičce, jenže se zasek a peklo se to ještě dalších 40 minut, čímž bylo po sekané, všechno se spálilo na škvarek.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeník je šikula, jde vidět že má zájem o to, co se kolem něho děje...Matýsek také pomáhá, zrovna dneska mazal palačinky marmeládou, už umí perfektně točit...je to jeho oblíbená činnost...věřím že Jeník se bude čím dál tím víc zapojovat do každodenních činnosti, u nás fungovalo to hlavně nenutit, nechat ho samotného až bude chtít...

    OdpovědětVymazat
  5. Kávová tříšť? To je jako frapé? Vypadá to podobně. Jinak to u vás teď je už asi trochu veselejší, ne? Škola se blíží, holky budou půlku dne pryč a doma bude klidněji.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby bylo klidněji, po 3 měsících, co je Eliška doma, už melu z posledního.

      Vymazat
  6. http://svetkolemnas.info/novinky/zajimavosti/106-video-mlady-autista-bubnuje-na-pracku-jako-profesional

    Bára

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, Jeníček je šikulka!!! :-) To je pomocník! :-)

    Kávovou ledovou tříšť? Tak tu jsem ještě neměla. :-) A že jsem už měla příchutí! :-) Dobrý nápad. Ta by na 100% chutnala bráškovi - neb on je blázen do kávy! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Možná by sis to mohla dát patentovat. Jeníček je šikulka.:)

    OdpovědětVymazat
  9. "A stejně jsem ráda, že ty tři čertíky mám."
    A to je ta největší odměna pro tebe, že si to uvědomuješ!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Pomocník to udělal nejdobřejší!

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to lákavě! Určitě to byla mňamka. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vase dcery v tomhle veku a kofein? To snad ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju anonymy, fakt:-P Spolužáci mých dcer už několik let kouří, pijí alkohol, litry coly, někteří zkoušeli drogy. Mé dcery si dají trochu kafe a je zle? :-) Byla to jedna lžička kávy pro 3 lidi:-)

      Vymazat
    2. Neberte hned vsechno tak osobne. A snad jsem nenapsala nic urazliveho, to byla otazka a reakce. Mne nezajima, co delaji spoluzaci. Vy ste to ale napsala na blog. Neni zle, jen ja bych svemu maloletemu diteti mrazene kafe nedala. A ze anonymni? No jo, nemam blog, a nechce se mi registrovat. Co s tim delat? Podepsat se?
      Iva

      Vymazat
  13. Je fajn vědět, že láska vždycky zvítězí a že i když je mi někdy smutno z toho, co prožíváš a jak těžké jsou některé chvilky, neodrazuje Tě to od toho své děti milovat a být ráda, že je máš, to je něco tak překrásného!
    Tak plno dalších krásných dní do dalšího týdne!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...